پخش زنده
امروز: -
مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: با هدف کاهش مراجعه مردم به ادارات راه و شهرسازی، خدمات مسکن الکترونیکی شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز، رضایی افزود: با توجه به بخشنامه آبان ماه سال گذشته سازمان اداری و استخدامی کشور، در خصوص راه اندازی میزخدمت الکترونیک و به منظور تحقق دولت الکترونیک و شفاف سازی ارائه خدمت به شهروندان، این اداره کل اقدام به راه اندازی سامانه میز خدمت هوشمند به نشانی اینترنتی Eservice.Alborzrud.ir کرده است.
وی اظهارداشت: درطراحی این سامانه از تکنولوژیهای روز استفاده شده است، که قابل استفاده در تمام دستگاهها (رایانههای رومیزی، تبلت و موبایل) خواهد بود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود:این سامانه به صورت تعاملی طراحی شده است و متقاضی میتواند تمام روند ارائه خدمت را پیگیری کند و به صورت الکترونیکی، با کارشناس در تعامل باشد.
رضایی با بیان اینکه اطلاع رسانی از طریق پیامک از قابلیتهای دیگر این سامانه است، افزود: در این سامانه، خدماتی نظیر استعلام سوابق مالکیت یا استفاده از تسهیلات دولتی، استعلام وام مسکن ، استعلام نوع زمین، اخذ سند مالکیت، پیگیری صورت وضعیت، مکاتبات اداری و درخواست ملاقات حضوری با مدیرکل و معاونان داره کل راه و شهرسازی به صورت الکترونیکی قابل دسترس است.