راه اندازی سامانه تلفن گویای ۱۳۳ سازمان تاکسیرانی کرمانشاه
مدیر عامل تاکسیرانی کرمانشاه گفت: در راستای تکریم شهروندان وارائه خدمات مطلوبتر به آنها سامانه تلفن گویای (۱۳۳) رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات سازمان تاکسیرانی با امکان پاسخگوئی ۲۴ ساعته راه اندازی شد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سجاد سلیمانی با اینکه جابه جایی شهروندان کرمانشاهی در قالب ناوگان حمل و نقل
سالم یکی از مهمترین اهداف سازمان تاکسیرانی است، اظهار داشت: در این رابطه سازمان تاکسیرانی کرمانشاه برای خدمات رسانی هرچه مطلوبتر به شهروندان، نظارت بر ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری خود را ارتقا خواهد داد.
وی افزود: شهروندان میتوانند ضمن تماس از طریق شماره تلفن ۳۸۲۴۶۵۶۵ و ۳۸۲۱۱۹۴۸، با سامانه نظارتی شبانه روزی ۱۳۳ انتقادها و پیشنهادهای خود را در خصوص سرویس دهی ناوگان تحت پوشش سازمان اعلام و در اسرع وقت نتیجه را دریافت کنند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه خاطرنشان کرد: کلیه مکالمات تلفنی در پورتال مرکز تماس ۱۳۳ ضبط خواهد شد و امکان پیگیری تماس، ثبت نام و شماره تماس گیرنده و پیگیری پیام ها، با امکان نظارت هرچه بیشتر از مهمترین امکانات این سرویس ویژه است.