برقراری ۴ هزار و ۷۱۱ تماس موفق با صدای مشاور بهزیستی کرمانشاه
مدیرکل بهزیستی استان از برقراری ۴ هزار و ۷۱۱ تماس موفق با خط تلفن صدای مشاور (۱۴۸۰) در کرمانشاه طی سه ماهه ابتدایی امسال خبر داد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، فاطمه رضوان مدنی گفت: مسائل بین فردی، اختلافات بین زوجین، اختلالات روانی،
افسردگی، مشکلات تربیتی و مشاوره تحصیلی از مهمترین موارد مطرح شده از سوی تماس گیرندگان با خط تلفن مشاورهای ۱۴۸۰ است.
وی افزود: هر فردی برای بهتر زیستن و غلبه بر مشکلات متعدد خود نیازمند آگاهی است که این امر از طریق مشورت با افراد خبره و متخصص به وجود میآید.
مدیرکل بهزیستی استان خاطرنشان کرد: مرکز مشاوره ۱۴۸۰ بهزیستی در کرمانشاه از سال ۷۹ آغاز به کار کرده و برقراری تعامل بین تماس گیرنده و مشاور موجب میشود، نیاز تماس گیرندگان برطرف شده یا موجب تثبیت و بهبود سلامت روان آنان شود.
رضوان مدنی گفت: به طور میانگین در هر فصل نزدیک به پنج هزار تماس با این مرکز برقرار میشود و به صورت روزانه نیز ۱۵۰ تا ۱۶۰ مخاطب با این مرکز تماس میگیرند.