فراخوان شرکت ملی پست
شناسایی شریک تجاری درگاه فروش اینترنتی
شرکت ملی پست برای انتخاب شریک تجاری در حوزه تجارت الکترونیک فراخوان داد
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما، شرکت ملی پست در نظر دارد به منظور تحقق شاخصهای سرعت، دقت و امنیت مطابق استانداردهای تعیین شده، "تولید و بهرهبرداری از سامانه جامع تجارت الکترونیک" را با مشارکت بخش خصوصی گسترش دهد.
در این مشارکت تأمین و ارائه زیرساختهای نرمافزاری بر عهده شرکتکننده و بازاریابی، تأمین مشتری و توسعه کسب و کار بر عهده دو طرف است.
از شرکت های فعال در این حوزه دعوت می شود، مدارک و مستندات خود را ارائه دهند.
فراخوان شناسایی شریک تجاری در سرویس مرکز تماس مشتریان شرکت ملی پست
شرکت ملی پست، سرویس "مرکز تماس مشتریان" را به بخش خصوصی واگذار میکند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، "ایجاد و بهرهبرداری از سامانه مرکز تماس مشتریان" برون سپاری خواهد شد.
براساس فراخوان شرکت پست، در این مدل مشارکت، تأمین و ارائه زیرساختهای نرمافزاری بر عهده شرکتکننده و بازاریابی، تأمین مشتری و توسعه کسب و کار بر عهده طرفین است.
از شرکتهای فعال در این حوزه دعوت شده است مدارک و مستندات خود را ارائه کنند.