لزوم دریافت نظرات مردمی برای بهبود خدمترسانی به زائران رضوی
تولیت آستان قدس رضوی بر ضرورت و لزوم دریافت نظرات مردمی برای بهبود شرایط خدمترسانی به زائران تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی
در حاشیه بازدید از مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی (۱۳۸) از نزدیک در جریان روند پاسخگویی به انتقادات و پیشنهادات زائران و مجاوران و نحوه ثبت و پیگیری پیغامها از طریق این سامانه قرار گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در این بازدید بر ضرورت توسعه پلهای ارتباطی میان مردم و مسئولان تأکید و اظهار کرد: وجود تشکیلات ارتباطات مردمی در هر نهادی برای بهبود خدمترسانی بسیار مهم و ضروری است.
وی افزود: وجود این مرکز در آستان قدس برای دریافت انتقادات، پیشنهادات و دیدگاههای مردمی اهمیتی بسیار بالا دارد، چرا که مردم این آستان نورانی را از خود میدانند و نسبت به آن احساس مسئولیت میکنند و حق هم همین است، زیرا این بارگاه متعلق به همه بوده و ما خادمان زائران این آستان کبریایی هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین مروی همچنین خطاب به مسئولان مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی تأکید کرد: حتما بنده را بطور مستمر در جریان نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردم قرار دهید.