جلسه شورای هماهنگی مدیران وزارت تعاون؛
همه ما باید پاسخگو باشیم
دومین جلسه شورای هماهنگی مدیران و رابطان امور مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به ریاست معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزارت تعاون، برگزار شد
به گزارش
خبرگزاری صداوسيما به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میرهادی قره سید رومیانی، معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزارت تعاون در این جلسه که با حضور شجاعی برهان مشاور وزیر، سهمانی مدیرعامل بانک رفاه، مشاورین، رابطین امور مجلس سازمانهای بهزیستی، تامین اجتماعی، فنی و حرفه ای، بانک رفاه، صندوق کارآفرینی امید و صندوق بیمه عشایری و روستایی برگزار شد، گفت: این شورا جهت ارزیابی، هماهنگی بیشتر و هم اندیشی در جهت ارتقا خدمت رسانی برگزار شده است.
وی با بیان این که برگزاری جلسات هماهنگی بسیار راهگشا و باعث خدمت رسانی و پاسخگویی بیشتر به مردم میشود، اظهار کرد: در این راستا باید اقدامات فعال و پویا انجام شود، زیرا با توجه حجم کاری زیاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حرکات انفعالی باعث ضعف عملکرد خواهد شد.
قره سید رومیانی با تاکید بر اقدامات ابداعی و اتخاذ سیاستی واحد، تصریح کرد: به عنوان مثال در حوزه معاونت امور مجلس اقداماتی همچون اطلاع رسانیهای دقیق رسانه ای، طراحی آمارهای کمی و کیفی بر بستر محتوای دیجیتال، راه اندازی پیگیری الکترونیک مکاتبات و پایگاه اطلاع رسانی معاونت انجام شده است.
معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزارت تعاون با تاکید بر این که همه ما باید پاسخگو باشیم در ادامه بر استمرار این جلسات تاکید کرد و گفت: همه مسئولان وزارتخانه باید از طرق مختلف پاسخگو باشند.
در این جلسه همچنین سیدضیاالدین شجاعی برهان، مشاور وزیر با تاکید بر استمرار برگزاری این جلسات اظهار کرد: ضرورت شفافیت و پاسخگویی بسیار مهم است و حتما باید انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: این جلسات هر دو هفته یکبار باید برگزار شود.
محمدعلی سهمانی، مدیرعامل بانک رفاه نیز در این جلسه گفت: بانک رفاه متعلق به همه به ویژه بازنشستگان و کارگران عزیز است و هم اکنون حدود ۲۰ میلیون مشتری و سه میلیون حقوق بگیر داریم و هیچگاه زیان ده نبوده و بانکی سودده هم است.