به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، براساس نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما میزان مخاطبان مجموعههای تلویزیونی جدید رمضان امسال نسبت به مجموعههای تلویزیونی جدید رمضان سال ۹۷، هشت و نیم درصد افزایش یافته است و رضایت مخاطبان مجموعههای تلویزیونی امسال نسبت به پارسال نیز رشد بیش از ۱۱ درصدی را نشان میدهد.
براین اساس در میان سه مجموعه جدید تلویزیونی که از شبکههای یک، دو و سه پخش میشود تا ۱۵ رمضان مجموعه تلویزیونی «برادرجان» از شبکه سه سیما بیشترین مخاطب و میزان رضایت را به خود اختصاص داده است.
براساس این گزارش بعد از مجموعه تلویزیونی "برادر جان " شبکه سه، مجموعههای تلویزیونی"دلدار" از شبکه دو و "از یادها رفته " از شبکه یک سیما با فاصلهای اندک از یکدیگر در رتبههای دوم و سوم جذب و میزان رضایت مخاطب قرار گرفته اند.
براساس این نظرسنجی زنان ۶۴ درصد و مردان ۴۶ درصد بیننده حداقل یکی از مجموعههای تلویزیونی جدید رمضان امسال بوده اند و در واقع خانمها ۱۲ درصد بیشتر از آقایان پای مجموعههای رمضانی تلویزیون نشسته اند.
مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما در این نظرسنجی فقط به بینندگان مجموعههای تلویزیونی ماه مبارک رمضان پرداخته است و در پایان این ماه در نظرسنجی دیگر ارزیابی مردم از کل برنامههای رمضانی را اعلام خواهد کرد باید دید که در نظرسنجی نهایی که مجموعهها هم سهم ویژهای دارند آیا رتبه سه مجموعه جدید تلویزیون همین گونه باقی خواهد ماند یا تغییراتی را شاهد خواهیم بود؟