برون سپاری کلیه خدمات احصاء شده دولتی به دفاتر پیشخوان
تمام خدماتی که قابلیت برون سپاری دارند و احصاء شده اند، تا پایان سال به دفاتر پیشخوان دولت واگذار خواهند شد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری در گفتگوی خبر ۱۵: ۱۹ گفت: با آغاز
فعالیت کارگروه دفاتر پیشخوان دولت از مهر گذشته، ۲۵۰ خدمت احصاء شده که در مرحله اول، ۸۰ خدمت برون سپاری شده است.
رضایی نیک مهمترین هدف برون سپاری را افزایش کیفیت خدمات دانست و افزود: در مرحله دوم، تعداد خدمات برون سپاری شده دو برابر خواهد شد.
او همچنین درباره خدمات دفاتر آی سی تی روستایی هم گفت: از ۱۸۰ دفتر آی سی تی استان، ۱۲۰ دفتر فعال است و در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت استان قرار شد همه خدماتی که قابلیت برون سپاری دارند، در دفاتر آی سی تی هم قابل ارائه باشند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات به افزایش تراکنشهای مالی در دفاتر پیشخوان دولت هم اشاره کرد و افزود: بر این اساس، درآمد مالی و اشتغالزایی در این حوزه نیز افزایش مییابد.
رضایی نیک با بیان اینکه استان قزوین وضعیت مطلوبی در زیرساختهای ارتباطات و فناوری اطلاعات یعنی تلفن ثابت، همراه و اینترنت دارد گفت: تا پایان سال در ۷۲۰ روستا از مجموع ۸۲۰ روستای استان، اینترنت ۴G قابل دستیابی خواهد بود.
از مردم خواسته شده تخلفات دفاتر پیشخوان وای سی تی را به تلفن گویای ۱۹۵ (سامانه سپاس) یا سامانه https://۱۹۵.cra.ir اطلاع دهند تا ظرف ۷۲ ساعت بررسی شود.
برون سپاری خدمات دولتی، در ماده ۶۷ قانون برنامه ششم توسعه تصریح شده است.