به گزارش
خبرگزاری صداوسیما، مدیرکل ثبت احوال مازندران گفت: به علت وقوع سیل در مازندران اداره کل ثبت احوال برای کمک رسانی به سیل زدگان و حادثه دیدگان اقدام به تشکیل اکیپهای سیار برای حضور در مناطق سیل زده کرده است.
علی رجبی با بیان اینکه به مشکلات سجلی مردم مناطق سیل زده به صورت ویژه رسیدگی میشود، افزود: شناسنامه و کارت هوشمند ملی این افراد در صورت مفقودی در سیل به صورت اصلی صادر میشود.
وی گفت: همه مدیران و کارکنان ادارههای ۶ شهر مازندران که از سیل آسیب دیدند، به صورت تمام وقت آماده خدمات رسانی به مردم سیل زده هستند.
رجبی افزود: فرم درخواست و مدارک افرادی که شناسنامه و کارت ملی آنها مفقود شد، از سوی شوراهای اسلامی و دهیاریها به ثبت احوال تحویل داده میشود.
مدیرکل ثبت احوال مازندران گفت: افرادی که وضعیت مالی مناسب ندارند، هزینهای برای دریافت شناسنامه جدید از آنها دریافت نمیشود.
وی افزود: شماره تلفن ادارت ثبت احوال ۶ شهر مازندران که به مردم خدمات رسانی میکنند، به شرح زیر است:
اداره ثبت احوال ساری ۰۱۱۳۳۱۰۵۸۹۶
اداره ثبت احوال میاندرود ۰۱۱۳۳۸۸۴۷۵۵
اداره ثبت احوال نکا ۰۱۱۳۴۷۴۲۰۸۶
اداره ثبت احوال بهشهر ۰۱۱۳۴۵۳۳۴۰۵
اداره ثبت احوال سیمرغ ۰۱۱۴۲۳۵۴۲۳۸
اداره ثبت احوال جویبار ۰۱۱۴۲۵۴۳۴۷۷