پخش زنده
امروز: -
برپایی پویشهای تبلیغاتی جذب اهداکنندگان خون با مشارکت مالکان خودروهای کلاسیک استان کردستان کلید خورد
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران؛ مدیر روابط عمومی انتقال خون استان کردستان با بیان اینکه این پویش تبلیغاتی با حمایت سرمایههای اجتماعی سازمان انتقال خون برپا شده است، گفت: بسیاری از مالکان خودروهای کلاسیک اهداکننده خون هستند و بدون دریافت هیچگونه هزینهای با هدف ترغیب مردم به اهدای خون با انتقال خون کردستان همراهی میکنند.
فرزام معماری به نقش خودروهای کلاسیک به عنوان حامل پیام تبلیغاتی اشاره کرد و افزود: در این پویش هر ماه یک خودرو کلاسیک با شعارهای سازمان انتقال خون در محل ورودی مرکز اهدای خون و در معرض دید عموم مستقر میشود.
معماری این نوع تبلیغات را سودمند، کم هزینه و اثر بخش دانست و ادامه داد: در نخستین روز این پویش و در تنها ۳ ساعت بیش از ۲۰۰ عکس توسط عابران پیاده تهیه شد که با پایش صورت گرفته حدود ۵۰ درصد از این تصاویر تهیه شده در فضای مجازی بازنشر داده شد و پیام اهدای خون سالم، اهدای زندگی در مدت زمان کوتاهی به ۱۰.۰۰۰ بازدید داشت.
مدیر روابط عمومی انتقال خون کردستان تأکید کرد: این نوع تبلیغات با ماندگاری بالای خود در فضای وب و بازنشرهای مجدد بسیار بیشتر از رقم برآورد شده فعلی ارزش تبلیغاتی دارد.
نخستین خودرویی که در این پویش تبلیغاتی حضور یافت یک دستگاه فولکس بیتل مدل ۱۳۴۵ است که متعلق به آقای کیانوش ابن رسولی، سفیر فرهنگی و همیار روابط عمومی اداره کل انتقال خون کردستان است.