غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
با سلام. ضمن تشکر از زحمات شما عزیزان. اگر به جای ما کرونا را شکست می دهیم. گفته شود ما با به امید به خدا کرونا را شکست می دهیم. جمله بسیار زیبایی خواهد شد.
باسلام و احترام
خداقوت و سپاس فراوان از زحماتتان.
با توجه به اخبار پخش شده در مورد عدم کسر اقساط و عدم پرداخت قبوض در این مدت کرونا، لازم است به اطلاع برسانم که این خبر محقق نشده است. به محض واریز حقوق اینجانب، مبلغ قسط از حساب برداشته شد. همچنین به طور مداوم شاهد ارسال پیام‌های بانکی و اداره برق و گاز و آب هستیم. لطفا پیگیری بفرمایید.
و از مسئولین بخواهید در صداو سیما برای ایجاد جو مثبت در اذهان عمومی به دروغ متوسل نشوند و در این مدت سخت کرونا و خانه‌نشینی مردم، احساسات آن‌ها بازی گرفته نشود.
چه بسا پدرران و مادرانی که در این مدت شرمنده اولاد خود هستند...
با سلام و خسته نباشید بیش از یکسال هست که در شرکت به نام همراهان خودرو بین ملل در اهواز ماشین ثابت نام کردیم ولی متاسفانه شرکت کلاهبرداری بوده و بیش از 200شاکی داری و الان در مدیران این شرکت در زندان هستن ولی متأسفانه تا به امروز هیچ بر خوردی یا برگشت مال این همه شاکی صورت نگرفته از شما خواهش میکنیم به داد ما برسید همه این همه افراد با مشکلات سختی مواجه هستن و از شما خواهش میکنیم پیگیر این مسله باشید
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha