غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۸
سلام . با عرض خسته نباشید به همه خبرنگاران بزرگوار. راستش میخواستم یه خبر تهیه کنید که در آن سوالات، و یکجور نظر سنجی تنها از هیت دولت انجام شود، اینکه به وضعیت اقتصادی کشور از100چه نمره ای میدهید؟
به عملکرد دولت در رابطه با پیشرفت اقتصاد ایران چه نمره ای میدهید؟
به عملکرد دولت در رابطه با فرهنگ سازی ایرانی اسلامی چه نمره ای میدهید؟
آیا هیت دولت خود را مسئول خودکشی یک فرد به علت گرانی و بیکاری این شخص میداند؟ بله یا خیر.
هیت دولت به توانایی خود در رابطه با اداره سمت خودشان چه نمره ای میدهند؟
آیا هیت دولت در صورت عدم توانایی ،به نفع کشور و مردم،حاضر به استفا از سمت خود خواهد شد؟ بله یا خیر.
به نظر اعضای هیت دولت برجام به نفع کشور و مردم می باشد یا خیر؟
آیا دولت، طرف مقابل برجام(اروپا و امریکا) التماس میکند ؟( غیر مستقیم التماس میکند برسر عهدتان در برجام بمانید؟)
لطفا این نظر سنجی را دریک خبر تهیه کنید راستش دوست دارم بدانیم که دولت و اعضای آن تا چه اندازه از عملکرد خود خبر دارند و تا چه اندازه به قولها ووعده ها و مسئولیتهایشان عمل کرده اند. دوست دارم بدانیم دولت و اعضای آن تا چه اندازه مسئولیت پذیر هستند؟.(هرچند جواب این سوالات آخر را میدانیم و فقط دوست داریم از زبان خودشان بشنویم.). ممنون میشم این خبر را تهیه کنید.تشکر .
سلام و تشکر
شاید بعد از خوندن این پیام بعضی بخندن ولی مهم نیست.
اگر همه چیز دست خداست و به او معتقدیم چرا در رابطه با شعار کرونا را شکست میدهیم که هر شب در اخبار تیتر شده یه کلمه انشاءالله یا جمله اگر خدا بخواهد کرونا را شکست می دهیم استفاده نشده؟
انگار همه فقط به خودشون اطمینان دارند و انگار فراموش کردیم شفا دست خداست و دیگران همگی وسیله...
یاعلی
سلام
زیر نویس بخش خبری 21 شبکه یک سیما خیــــــــــــــــــــــــــــــلی خیلی ریز است :
به دلایل زیر :
افراد میانسال و مسن و افرادی که چشمان خود را عمل کرده اند
افراد کم بینا
افرادی که پیر چشمی دارند
افرادی که ضعف چشمی و یا یکی از بیماری های چشمی دارند
افراد عینکی
و...

نمی توانند ان زیر نویس ها را بخوانند .
حرکت زیر نویس خبری هم سریع است
لطفا زیرنویس ها را مثل قبل تغییر دهید و درشت و خوانا با فونت بزرگ و واضح بنویسید تا همه ملت از بخش خبری و زیرنویس ان برخوردار شوند
زیر نویس خبری با رنگ زمینه ابی خوب نیست و قابل مشاهده و خواندن نیست
متن زیرنویس خیلی ریز هست نمیشود ان را دید چه رسد به خواندن ان اخبار
سلام خداقوت.خواهشا یه گزارشی هم بگیرین که چرا به کشاورزان کودشیمیایی نمیدن،هرروز میریم جهادامروزفردامیکنن،بهانه میارن کود نداریم،قضیه چیه کشاورز چطور تولیدات داشته باشه،چرا حمایت نمیکنن،همش بفکرکارمندان و دیگراقشارهستن،ولی کشاورزان همیشه مهره سوخته،هیچ پیگیری وحمایتی نیس.سپاسگزارم
سلام خداقوت.خواهشا یه گزارشی هم بگیرین که چرا به کشاورزان کودشیمیایی نمیدن،هرروز میریم جهادامروزفردامیکنن،بهانه میارن کود نداریم،قضیه چیه کشاورز چطور تولیدات داشته باشه،چرا حمایت نمیکنن،همش بفکرکارمندان و دیگراقشارهستن،ولی کشاورزان همیشه مهره سوخته،هیچ پیگیری وحمایتی نیس.سپاسگزارم
سلام دیشب در خبر ۲۱ تاریخ ۹ خرداد شبکه یک، یک خبری پخش شد در خصوص برگشت خوردن کشمش صادراتی کشور به دلیل باقیمانده سموم شیمیایی، جالب اینجاست که در حال حاضر ۱۰۰ درصد سموم شیمیایی کشور وارداتی است. در حالی که تنها یک حشره کش زیستی و ارگانیک تولید داخل برای حل این مشکل وجود دارد که توسط یک شرکت بزرگ و دانش بنیان داخلی تولید می شود و اتفاقا دقیقا برای مشکل فوق قابل استفاده است و متاسفانه مهمان برنامه هیچ اشاره ای حتی ضمنی به وجود چنین پتانسیلی در کشور نمیکند. جالب است بدانید این آفتکش ارگانیک و تولید کننده آن کاملا مورد تایید همین سازمان حفظ نباتات است. به نظر این موضوع و منشا آن می تواند ارتباط تنگاتنگی با مافیای واردات سموم شیمیایی داشته باشد. خوب است آقای دکتر حیدری پیشنهاد بررسی این موضوع را برای گزارش بعدی میدادند. اضافه کنم این شرکت تولید کننده به عنوان شرکت برتر کشور که بارها از شبکه های مختلف صدا سیما معرفی شده می تواند صد درصد این مشکل را با تولید خود پوشش دهد آن هم به صورت ۱۰۰ درصد ارگانیک. البته دو هفته پیش هم خبرنگار شما جناب شایان مهر عزیز در این کارخانه برای چندمین بار حضور داشتند و گزارش تهیه کردند.
ممنون میشم گزارشی در این خصوص برای نشان دادن کم لطفی مسئولین به تولید داخل تهیه شود.
سپاس فراوان
دکتر سلیمان قاسمی
مدیر تحقیقاتی شرکت فناوری زیستی طبیعت گرا (بایوران)
شماره تماس بنده: 09124205290
نسخه قابل انتشار پیام قبلی:
سلام امشب در خبر ۲۱ تاریخ ۹ خرداد شبکه یک، یک خبری پخش شد در خصوص برگشت خوردن کشمش صادراتی کشور به دلیل باقیمانده سموم شیمیایی، جالب اینجاست که در حال حاضر ۱۰۰ درصد سموم شیمیایی کشور وارداتی است. در حالی که حشره کش های زیستی و ارگانیک تولید داخل برای حل این مشکل وجود دارد که توسط شرکت های بزرگ و دانش بنیان داخلی تولید می شود و اتفاقا دقیقا برای مشکل فوق قابل استفاده است و متاسفانه مهمان برنامه هیچ اشاره ای حتی ضمنی به وجود چنین پتانسیلی در کشور نمیکند. خوب است آقای دکتر حیدری پیشنهاد بررسی این موضوع را برای گزارش بعدی میدادند.
سپاس فراوان
با سلام.لطفا از ایران خودرو و دلیل عدم تحویل خودرو های دنا پلاس اتومات گزارشی تهیه کنید، از خرداد 98 تاکنون هشتاد میلیون یعنی تمام سرمایمو به امید سوار شدن یک خودرو ایرانی اتوماتیک به حساب ایران خودرو ریختم و قرار بوده که خرداد امسال آنرا تحویل بگیرم. اما نه تنها خبری از تحویل نیست ، هیچ مسئولی هم پاسخگو نیست و به جا تماس میگیرم کسی پاسخگو نیسن ، خواهش میکنم پیگیری فرمایید . با تشکر .
سلام ما مشکل در گرفتن مجوز کارخانه داریم
از سال قبل پروانه بهره برداری گرفتیم
اما کارشکنی سازمان دامپزشکی باعث تعطیلی کارخانه شده
09120448235
سلام در رابطه در مورد کرونا افرادی ک فقیر هستند اگر یک سر کار نروند خرج و خوراک زندگیشون را ندارن چکار کنند هم اجاره نشین هستن همینجوری فشار روشون هست چ برسه ک بیکار توخونه بیفتند خود من هم یک کارگر ساده هستم هم اتباع خارجه ک یارانه ندارم امثال من چکار کنند
خیلی از واقعیات جامعه اقتصادی نمیگید سانسور زیاد میکنید مثل بورس و فلاکتی که مردم دارن میکشن
حقوق بازنشستگان کشوری شده 6 میلیون به بالا اون وقت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی شده 2 میلیون این کجاش انصافه حال اینکه دولت برای همسان سازی بازنشستگان کشوری از منابع تامین اجتماعی استفاده میکنه.
1-طرح اصلاح ماده54مکررمالیات مستقیم به کمیسیون اقتصادبرگشت وحق 1 واحد برای هر کدملی حذف شدکه خلاف اصل31قانون اساسی است.
2-دور زدن ایرادات شورای نگهبان درطرح مالیات خانه خالی درکمیسیون اقتصاد:
ایرادبند 6 – 1 شامل:عذرموجه مالک،ایرادملک وبازار،عسروحرج مالک،عدم اضطرار، ایراد زمین،سن یامتراژ بنا،اختلاف شرکایا وراث،خطرمنطقه یاجغرافیا،ایرادمشاعات یاتاسیسات،صدمات بنا یا تاسیسات یاغیرشرعی،درتعمیر یاتخریب یاعدم وجودبنا.
اما نادیده گرفتن ایرادات،فقط اجاره نرفتن بنا ایراد دانست وصورت مساله پاک وبه ایراد جزئی فروکاست.
3-پیشنهادمعاف ازمالیات:فرزندان،بازنشسته،معلول،بیمارخاص،جانباز،ایثارگر،آزاده،دانشجو،سرباز،خیروواقف،فرزندخوانده،مناطق محروم،روستایامرزیاصعب عبوریاعملیاتی،بیکار ایتام،زنان سرپرست، بی یابدسرپرست،مشاغل خانگی،واحدنقلی کلنگی،پیلوت وانباروپارکینگ.
4-اصلاح قانون اجاره چاره کاره نه مالیات!
5-حق29ملیون مجرددراین طرح کجاس؟
6-6برابرمالیات انصافه؟
6-قانون دیگرکشورهافردملاکه نه خانوار.
7-چیزی از شما کم میشوداگردرصحن پیشنهاداصلاح دهیدیالااقل رای ندیدبهش تابره اصلاح شه؟
اخه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 2میلیونه و
حقوق تربیت معلم سال اول که دانشگاه نمیره ۳/۵میلیونه
این بنظرتون عدالته
سلام به آذری بقا بگین اگه قیمت روغن رو تو ایران تو ترکیه مقایسه میکنه اونا براشون مهم نیست چون حقوق اونا بالاست اینم مقایسه کن .یه کارگر مگه چقدر حقوق میگیره که اینقدر قیمت‌ها سر به فلک کشیده
بدانید سال دیگردولت باید بمردم خیمه بدهد تا دران زندگی کنند وگرنه مادیگر نه توان پرداخت اجاره داریم نه پول پیش ایا مسولین این رامیفهمند وقتی جاوی مجلس چادرزدیم میفهمید
اخبارتلوزیون بایدبیشتردرزمینه مشکلات داخلی احادواقشارمختلف مردم درشهرهای مختلف کشورمان باشدواتفاقاتی که دراقصی نقاط این مملکت می افتد وسخنان مسئولین بلندپایه مملکت درزمینه حل مشکلات روزمره مردم مملکتمان مطرح شودمردم نبایدخبرواتفاق داخل کشوریاواقعیتهای مملکت خودمان راازماهواره ورساناهای معاند ببینندوبشنودواطمینان خاطروصداقت گفتاری مارا به پنهانکاری ودروغگویی بادیدن ماهواره ها ملقب کنند.
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha