پخش زنده
امروز: -
یازده درصد مجموع تماسهای تلفنی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از ابتدای سال تا کنون مزاحمت تلفنی بوده است .
به گزارش خبر گزاری صدا و سیمای مرکز کرمان ،مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت :از ابتدای سال تاکنون بیش از320 هزار مورد تماس با مرکز ارتباطات اورژانس برقرار شده که تعدادبیش از 35 هزار مورد مزاحمت تلفنی بوده است .
مصدق افزود ماهانه بطور متوسط حدود 3200 مورد مزاحمت تلفنی در دیسپچینگ اورژانس 115 کرمان ثبت می شود .
وی بی توجهی به حقوق سایر شهروندان ، فرسودگی پرسنل شیفت و هدر رفت امکانات را از پیامدهای تماس های غیر ضروری عنوان کرد .
وی تاکید کرد: برخی از این مزاحمین شناسایی شدند و از مراجع قضایی خواستاریم به پرونده شکایات خارج از نوبت رسیدگی کند.