راه اندازی سامانه ارتباط مردمی سازمان تاکسیرانی قزوین
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین از راه اندازی سامانه ارتباط مردمی این سازمان (سامت) خبر داد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، اسماعیل عرشیان افزود: به منظور ارتباط بیشتر با شهروندان و ارائه خدمات مطلوبتر به
آنان، سامانه ارتباط مردمی سازمان تاکسیرانی (سامت) راه اندازی شد.
به گفته او شهروندان میتوانند در هر ساعت از شبانه روز با تلفن این سامانه به شماره ۳۳۸۳۹ تماس بگیرند و پیشنهادها، انتقادات و شکایات خود را از عملکرد تاکسیرانان و کارکنان سازمان تاکسیرانی اعلام کنند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اضافه داد: پیامها به دقت رسیدگی شده و نتیجه بررسی در سریعترین زمان ممکن از طریق تماس تلفنی به شهروندان اعلام میشود.
عرشیان گفت: با توجه به تنوع خدمات سازمان تاکسیرانی، شهروندان میتوانند هر گونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد در خصوص عملکرد تاکسیهای خطی، گردشی، آژانس، خودروهای سرویس مدارس، تاکسی اینترنتی بادسان، وانت بارها، امداد خودرو، پیک موتوری، ماشینهای حمل بار پایینتر از شش تُن و عملکرد کارکنان سازمان را با سامانه سامت در میان بگذارند.