راه اندازی سامانه ارتباط مردمی سازمان تاکسیرانی قزوین
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین از راه اندازی سامانه ارتباط مردمی این سازمان (سامت) خبر داد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، اسماعیل عرشیان افزود: به منظور ارتباط بیشتر با شهروندان و ارائه خدمات مطلوبتر به
![راه اندازی سامانه ارتباط مردمی سازمان تاکسیرانی قزوین راه اندازی سامانه ارتباط مردمی سازمان تاکسیرانی قزوین](/files/fa/news/1397/11/24/3177596_137.jpg)
آنان، سامانه ارتباط مردمی سازمان تاکسیرانی (سامت) راه اندازی شد.
به گفته او شهروندان میتوانند در هر ساعت از شبانه روز با تلفن این سامانه به شماره ۳۳۸۳۹ تماس بگیرند و پیشنهادها، انتقادات و شکایات خود را از عملکرد تاکسیرانان و کارکنان سازمان تاکسیرانی اعلام کنند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اضافه داد: پیامها به دقت رسیدگی شده و نتیجه بررسی در سریعترین زمان ممکن از طریق تماس تلفنی به شهروندان اعلام میشود.
عرشیان گفت: با توجه به تنوع خدمات سازمان تاکسیرانی، شهروندان میتوانند هر گونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد در خصوص عملکرد تاکسیهای خطی، گردشی، آژانس، خودروهای سرویس مدارس، تاکسی اینترنتی بادسان، وانت بارها، امداد خودرو، پیک موتوری، ماشینهای حمل بار پایینتر از شش تُن و عملکرد کارکنان سازمان را با سامانه سامت در میان بگذارند.