پخش زنده
امروز: -
اثرات و کاربردهای بلاکچین در عرصه ارتباطات بازاریابی، ۲۵ و ۲۶ دی همزمان با سومین همایش ملی ارتباطات بازاریابی و نشان سازی (برندینگ) در دانشگاه تهران بررسی میشود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران؛ دکتر جواد عباسی استاد دانشگاه در سخنرانی با عنوان «بلاکچین؛ رنسانس صنعت تبلیغات تجاری» که همزمان با سومین همایش ملی ارتباطات بازاریابی و نشان سازی (برندینگ) در مرکز همایشهای دانشکده مدیریت دانشگاه تهران انجام میشود، کاربردهای بلاکچین در عرصه بازاریابی و ایجاد اعتماد در مخاطب را مورد بررسی قرار میدهد.
در همین راستا ارتباطات بازاریابی و نشان سازی (برندینگ) در انقلاب صنعتی۴ توسط دکتر علی صنایعی عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان تبیین میشود.
همچنین دکتر علی اکبر فرهنگی رییس این همایش به تبیین ارتباطات بازاریابی در عصر فرانوگرا (پست مدرنیسم) میپردازد.
عصبپژوهی ارتباطات بازاریابی از دیگر مباحث نوینی است که توسط دکتر نگار سماکنژاد عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در قالب کارگاه آموزشی ارائه میشود.
دکتر احمد روستا عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی به موضوع تبلیغ و ترویج جذاب و محسن میرزایی مؤلف مجموعه کتابهای ۲۳۰ سال تبلیغات بازرگانی در مطبوعات فارسی زبان در این همایش به تبیین گذشته، حال و آینده تبلیغات ایران میپردازند.
جمعی از استادان دانشگاه، صاحبان صنایع و مدیران آژانسهای تبلیغاتی نیز در نشستها و کارگاههای آموزشی که ۲۵ و ۲۶ دی در مجموعه مرکز همایشهای دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار میشود به موضوعاتی نظیر نشان سازی (برندینگ) برای کسب و کارهای نو، آرایههای بصری در تبلیغات، مهندسی افکار عمومی، بررسی مارکتینگ در شرکتهای بینالمللی، ارتقای جایگاه نشان (برند) با استفاده از پویش مسؤولیت اجتماعی میپردازند.
معرفی برندگان نخستین دوره جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و تجلیل از برگزیدگان تبلیغات برتر از برنامههای اختتامیه سومین همایش ارتباطات بازاریابی و نشان سازی (برندینگ) است.