مدیر کل بازرسی،مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی از ثبت از ۱۳ هزار و ۴۴۶ تماس در سامانه ۱۱۱ از ابتدای راه اندازی آن، تاکنون خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، رجبی با بیان اینکه در ماه حداقل ۲ یا ۳ نفر از مدیران را دعوت میکنیم تا به تماسهای مردمی از طریق تلفن ۱۱۱ پاسخ دهند گفت: سامانه سامد روزانه به صورت فعال از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ پاسخگویی به کاربران را انجام میدهد. وی با اشاره به اینکه در این سامانه مردم به طور مستقیم درخواستها، و شکایات خود نسبت به دستگاههای اجرایی را مطرح میکنند افزود: تماس ها را طی یک فرصت زمانی در سامانه ثبت میکنیم و به صورت الکترونیکی به دستگاه مربوطه ارجاع میدهیم و دستگاه مربوطه ظرف ۱۵ روز موضوع را بررسی میکند و جواب را به مرکز اطلاع میدهد. مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری استان با بیان اینکه اکثر تماسها در حوزه اشتغال، سرمایه گذاری، مشکلات شخصی در رابطه با مسائل شهرداریها و نیازها است گفت : از ابتدای سال تعداد ۲۰ برنامه ارتباط مستقیم با مردم را برقرار کردیم. مرکز سامد سال ۹۰ در خراسان جنوبی راه اندازی شده است . شایان ذکر است که امروز مدیرکل سازمان صمت خراسان جنوبی در مرکز سامانه سامد حضور یافت و پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم بود .