راه اندازی سامانه پاسخگویی به شکایت بیمه سلامت قزوین
سامانه رسیگی به شکایت اداره کل بیمه سلامت قزوین به منظور صیانت از حقوق شهروندان و بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت با شماره تلفن ۱۶۶۶ راه اندازی شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرکل بیمه سلامت قزوین با اعلام این خبر گفت: این اقدام در راستای نظارت بر نحوه ارایه خدمات مربوطه در مراکز درمانی و دفاتر پیشخوان طرف قرارداد و همچنین ثبت و پیگیری شکایات بیمه شدگان و ارایه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و درخواستهای بیمه شدگان انجام شده است.
قاسم بهرامی افزود: بیمه شدگان میتوانند شکایت، پیشنهاد و درخواستهای خود را از طریق تلفن ۱۶۶۶ با مدیران ارشد این مرکز در میان بگذارند. مدیرکل بیمه سلامت قزوین گفت: بیمه شدگان همچنین میتوانند روزهای دوشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح از طریق همین شماره با مدیرکل بیمه سلامت به صورت مستقیم ارتباط برقرار کرده و شکایت، انتقاد و درخواستهای خود را مطرح کنند. بهرامی افزود: اداره کل بیمه سلامت تمامی شکایت و انتقادها از تمامی مراکز طرف قرارداد را با جدیت پیگیری میکند. هم اکنون ۴۶۰ هزار و ۱۶۰ نفر در استان قزوین تحت پوشش بیمه سلامت هستند که ۲۴۳ هزار و ۶۰۹ نفر آنها را روستاییان و ۱۳۵ هزار و ۶۱۷ نفر نیز دارندگان بیمه سلامت همگانی تشکیل میدهند.