پخش زنده
امروز: -
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو طرح خدمات رسانی به زائران حرم حسینی در ایام اربعین را اجرا می کند.
شهریار سلطانی معاون شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در حاشیه مراسم آغاز نمادین طرح خدمت رسانی به زائران اربعین در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: این طرح چهار سال است که انجام می شود و امسال نیز از دوم تا یازدهم آبان ۱۴۴۰ تیم خدمات رسانی به مرزهای مهران، شلمچه و چزابه و مسیرهای منتهی به این مرزها اعزام میشوند تا به زائرانی که با خودروهای خود اقدام به این سفر زیارتی می کنند خدمات رسانی شود.
وی افزود: علاوه بر این ۸ پایگاه ثابت در مرزها مستقر خواهد بود و دو تعمیرگاه صحرایی نیز در مرزهای مهران و چزابه احداث شده است.
وی با بیان اینکه همه نمایندگی های مجاز ایران خودرو در این مناطق آماده خدمت رسانی به زائران حسینی هستند گفت: از جمله تسهیلاتی که برای زائران در نظر گرفته شده این است که خودروهایی که دچار نقص فنی می شود به صورت رایگان به مراکز تعمیرگاهی حمل خواهد شد.
وی افزود: تیم های خدماترسانی ۲۴ ساعته فعال هستند و قطعات مورد نیاز خودروها نیز به وفور تامین شده است.
متقاضیان قطعات به نمایندگی های مجاز ایران خودرو مراجعه کنند
معاون خدمات پس از فروش ایران خودرو به مشتریان و متقاضیان قطعات توصیه کرد به نمایندگی و تعمیرگاه های مجاز ایران خودرو مراجعه کنند.
شهریار سلطانی در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع افزایش قیمت برخی از قطعات خودرو گفت: شرکت های بزرگ مثل ایران خودرو و سایپا افزایش قیمت آنچنانی نخواهند داشت زیرا زیر نظر دستگاههای نظارتی قرار دارند.
وی افزود: مسائل بازار با مسائل خودروسازها متفاوت است و توصیه ما این است که مشتریان به تعمیرگاه های مجاز مراجعه کنند زیرا این نمایندگیها بر اساس قیمت مصوب عمل می کنند.
سلطانی گفت: ما افزایش چند برابری قیمت نداریم و قطعاتی که قیمت قدیم بوده با همان قیمت عرضه خواهد شد و اگر افزایش قیمتی بوده بر اساس مجوز دستگاه های نظارتی است .
وی افزود: افزایش قیمت متاثر از میزان نرخ ارز است و اگر قطعات با ارز ۴۲۰۰ تومان خریداری شود بر همان اساس به مشتری عرضه می شود.
معاون خدمات پس از فروش ایران خودرو گفت: نمایندگی های مجاز مشتریان را به بازار ارجاع نمیدهند و قطعات را در صورت نیاز حتی از خط تولید تامین می کنیم.
وی افزود: واحدهای نظارت ما با هر گونه گرانفروشی در واحدهای مجاز برخورد می کنند و مشتریان نیز میتوانند در صورت مشاهده تخلف با واحد پیگیری ایساکو تماس بگیرند.
وی با اشاره به موضوع تحریم ها گفت: در این شرایط همیشه محدودیت هایی بوجود می آید اما ما با تمهیداتی که در نظر گرفته شد سعی کردیم کمترین آسیب به مشتریان وارد شود.
سلطانی افزود: هم اکنون زمان انتظار مشتریان در تعمیرگاه های مجاز کمتر از دو روز است و سعی کرده ایم این میزان افزایش نیابد و اگر هم زمان انتظار از این میزان بیشتر شده جریمه انتظار خودرو در تعمیرگاه پرداخت می شود.