پخش زنده
امروز: -
مدیر ارتباط با مخاطبان رسانه ملی (۱۶۲) گفت: خطوط ارتباطی ۱۶۲ امکان خوبی برای مردم است تا بی واسطه نظراتشان را به ما منتقل کنند و بدانند که به انتقادها، پیشنهادها و درخواستهای آنها به طور قطع در برنامهها توجه میشود.
ناصر گنج خانلو در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با تأکید بر اینکه دلیل به وجود آمدن ۱۶۲، نظرسنجی و دریافت نظرات مردم درباره برنامههای در حال پخش سازمان صدا و سیماست، افزود: همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۴، حدود ۱۰ تا ۱۵ کاربر در واحد ۱۶۲ پاسخگوی تماسهای مردم درخصوص برنامههای در حال پخش صدا و سیما هستند تا با پیاده سازی پیامهای مردم انتقادها، پیشنهادها و درخواستهای مردم را به اطلاع مدیران مربوطه برسانند.
وی درباره اوج زمان کار و ترافیک خطوط ۱۶۲ گفت: در صورت بروز مشکلات فنی، قطعی یا دیر شروع شدن یک برنامه تلویزیونی با سیلی از تماسهای مردمی مواجه میشویم، به طور مثال امکان دارد برنامه ۹۰ پنج دقیقه دیر شروع شود یا یک مجموعه تلویزیونی پر بیننده ۲ دقیقه دیرتر روی آنتن برود؛ به طور کلی به محض اینکه برنامه پر بینندهای مثل مجموعه تلویزیونی پدر، مسابقات فوتبال و بخشهای مختلف خبری در حال پخش باشد تعداد تماسها بیشتر میشود و بسته به نوع برنامه ها؛ واکنشهای مختلفی از سوی مردم دریافت و تلاش میکنیم کارشان را به نحوی راه بیاندازیم.
مدیر ارتباط با مخاطبان رسانه ملی (۱۶۲) درباره دعوت از عوامل مجموعه تلویزیونی پدر افزود: این خواسته مردم بود که از عوامل مجموعه تلویزیونی پدر دعوت کنیم و به طور کلی عرف است که مردم بعد از پخش مجموعههای تلویزیونی پر بیننده از ما میخواهند از عوامل آن برنامه دعوت کنیم تا با حضور در مرکز ۱۶۲ پاسخگوی بی واسطه مردم باشند.
گنج خانلو با تأکید بر اینکه به طور قطع نظرات مردم در برنامهها اعمال میشود، گفت: انتقاد، تقدیر، تشکر و درخواستها را خالصانه و در سریعترین زمان در اختیار مسؤولان قرار میدهیم تا استفاده شود.
وی در خصوص میزان تأثیر گذاری و اهمیت تماسهای مردمی با سامانه ۱۶۲ افزود: نظرات مردم به طور قطع تأثیرگذار است، در خیلی از برنامهها نظیر خبر، وقتی نظرات را ارائه میدهیم مورد توجه قرار میگیرد و مخاطبان در تماسهای بعدی از نحوه پیگیری ما رضایت دارند گرچه بعضی از انتقادات هم قابل اجرا نیست، اما تلاش میکنیم به درخواست مردم پاسخ مثبت بدهیم.