پخش زنده
امروز: -
معاون امور استان های سازمان صدا و سیما گفت: باید نیاز سنجی و اثر سنجی را به طور جدی و هم زمان انجام داد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز قزوین, علی دارابی در نشست مدیران مرکز صداوسیمای استان قزوین با تاکید بر اهمیت پژوهش در تولیدات کیفی بیان کرد: تولید محتوا بدون پژوهش معنا ندارد.
به گفته وی؛ تولید برنامه های خوب در همه بخش های صداوسیما مردم را امیدوار و به سمت زندگی سالم هدایت می کند .
معاون سازمان صدا و سیما, واگذاری اختیار به مدیران مراکز را یکی از برنامه های مهم معاونت اموراستان ها صداو سیما بیان کرد .
دارابی از استان قزوین به سرزمین مستندها یاد و تاکید کرد: صدا و سیمای مرکز قزوین به تولید مستند به طور جدی تری بپردازد.
وی افزود: باید افراد شاخص استان قزوین همچون حجت الاسلام سید علی اکبرابوترابی و شهید رجایی را با ساخت مستند های قوی به مردم وبه ویژه جوانان شناساند.
معاون امور استانهای سازمان صدا و سیما ادامه داد: صداوسیمای استان قزوین با تولید برنامه های پر محتوا و خوب ، خود را به عنوان یک مرکز خوب نشان داده و به همین خاطر معین و پشتیبان تهران است و باید خود را در همه عرصه ها به ویژه بخش های خبری و تولیدی قویتر کند.
علی دارابی گفت: صدا وسیمای مرکز قزوین جزء مراکز خوب ، جوان ، بانشاط و آینده دار است.
مدیر کل سابق صدا و سیمای مرکز قزوین هم گفت: این مرکز از سال 76 فعالیت خود را با پخش اذان در رادیو آغاز کرد و و بعد از بیست و یک سال ، به یک شبکه تمام عیار تلویزیونی و رادیویی تبدیل شده است.
معصومی فر افزود: این مرکز با نیروهای جوان و توانمند رشد خوبی داشته است ولی از لحاظ تولید برنامه های فاخر، راه درازی در پیش رو دارد.
به گفته وی؛ استان قزوین در پوشش برنامه های مناسبتی به ویژه برنامه های ملی ، مذهبی همیشه پیشگام بوده و این جزء افتخارات این مرکز است.
مدیرکل صداوسیما مرکز قزوین بیان کرد: اگر می خواهیم وارد تولیدات فاخر و هنری شویم نیازمند توجه بیشتر به ویژه در حوزه مالی و نیروی انسانی هستیم .
معاون امور استان های رسانه ملی, همچنین با حضور در معاونت های صدا، سیما، خبر و فنی از نزدیک با توانمندی های صدا وسیمای مرکز قزوین آشنا شد.
انبارلویی مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز قزوین هم گفت: برای حل مشکلات تعامل خواهیم داشت و متناسب با حرکت رسانه ملی اهداف را ترسیم خواهیم کرد .
وی افزود: رسانه به مخاطب پیوسته است و اگر نتوانیم مخاطب را اقناع کنیم رسانه موفق نخواهد بود.
مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز قزوین گفت : ایده ها باید مبتنی بر اثر گذاری باشد و برای اثر گذاری باید در درجه اول مدل ها را ترسیم کرد و ارتقای رسانه منوط به کار درست در زمان درست است .
وی حفظ مخاطب فعلی و جذب مخاطبان جدید را از اولویت های شبکه های استانی دانست و تاکید کرد: برای غنی کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان باید برنامه ریزی کرد.