بررسی تخلفات شرکتهای حمل و نقل جادهای در هرمزگان خارج از نوبت
تخلفات شرکتهای حمل و نقل بصورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی میشود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای هرمزگان گفت: از ابتدای خرداد ماه نرخ کرایه بار از هرمزگان ۲۰ درصد افزایش داشته است و هر گونه تخلف شرکتها در این زمینه در کمیسیون ویژه نظارت در خارج از نوبت بررسی میشود باقر جوان افزود: تلفن گویای ۶۷ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۶۴۱۴ و شماره تلفن ۰۹۱۷۸۸۹۵۷۵۷ آماده دریافت شکایات رانندگان در خصوص مشکلات دریافت و حمل بار است. وی گفت: رانندگان برای دریافت بار باید از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۴۴۱۴ نام نویسی و ۲۴ ساعت قبل از اخذ مجوز بارگیری برای تایید مدارک و انتخاب بار به پایانه بار بندرعباس مراجعه کنند. مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای هرمزگان افزود: پایانه بار بندرعباس و کلیه محورهای مواصلاتی استان امن و تردد برقرار است.