پاسخگویی استاندار به تماس های مردم
استاندار گفت:مديران بايد بدانند که جامعه تنها اتاق و پشت ميزشان نيست وبايد با حضور در ميان مردم به مشکلات آنها پي برد .
به گزارش خبرنگار
خبرگزاری صداوسیما،مرکز یزد،استاندار صبح امروز با حضور در مرکز سامد استانداري سامانه الکترونيکي ارتباط مردم و دولت به تلفن هاي مردم پاسخ گفت .
زماني قمي در ادامه با اشاره به بيان مسائل و مشکلات مردم و ارائه پيشنهادات در حوزه هاي مختلف در اين تماس ها گفت: مديران بايد بدانند که جامعه تنها اتاق و پشت ميز شان نيست بلکه جامعه طيف متنوعي از مسائل و مشکلات را شامل مي شود که بايد با حضور در ميان مردم به آنها پي برد .
وی افزود: بايد با مردم رفتار درست و صادقانه داشته باشيم و همه توان خود را براي رفع مسائل و مشکلاتشان به کار بنديم و در صورت عدم توانايي حل مشکلات آنها ضمن عذر خواهي آنها را توجيه کنيم .
مديرکل بازرسي ورسيدگي به شکايات استانداري هم متوسط تماس هاي مردمي با سامانه سامد استانداري را 30 تا 40 تماس عنوان کرد و گفت: اين مرکز همه روزه به جز ايام تعطيل در ساعات اداري پاسخگوي تماس هاي مردمي است .
رامشک افزود: در روزهاي دوشنبه مديران استان نيز از ساعت 9 تا 11 صبح پاسخگوي تماس هاي تلفني مردم هستند .
وی ادامه داد: شماره تلفن 111سامانه سامد استانداري است.