پخش زنده
امروز: -
اداره ی آب منطقه ای همدان هم دارای میز خدمت شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز همدان، معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارگفت : میز خدمت دراداره ی آب به دلیل داشتن مراجعان زیاد و ارتباط مستقیم با مردم بسیار موثر است و تاکنون در این اداره ۵۰ نوع خدمت که دارای ارباب رجوع هستند شناخته شده است.
آقای قیاسی افزود: هدف اصلی از ایجاد میز خدمت در ادارات بالا بردن سرعت ، دقت و سلامت کار برای رعایت عدالت در ارائه ی خدمات است.
او با اشاره به اینکه متأسفانه منابع آب ما به دلیل نداشتن دانش کافی برای مدیریت در سال های گذشته بسیار لطمه دیده است افزود: امروز دراین زمینه مجهز به دانش روز هستیم و البته اعمال قانون در برخی موارد ممکن است نارضایتی های مقطعی ایجاد کند اما در بلند مدت به نفع همه است.
معاون استاندار گفت: ایجاد میز خدمت در استان بلافاصله بعد از دستور دولت تدبیر و امید یعنی قبل از عید آغاز شد و این درحالی است که در سایر استان ها از ابتدای تیر شروع شده و تا پایان آذر همه ی ادارات موظف به ایجاد میز خدمت هستند.