پخش زنده
امروز: -
اين پایاننامه كه در پي بررسي و شناخت علل اجتماعي – فرهنگي ناپايداري برندهاي ايراني است با ارائه مفهوم جديدي با عنوان "عناصر مقوم ميراث برند" الگويي بومي و متناسب با جامعه ايران را ارائه کرده است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، محمدرضا دهقاني فيروزآبادي دانشجوی دوره دکترای رشته مديريت بازرگاني دانشگاه يزد گرايش بازاريابي با دفاع از پایاننامه دکترای خود با موضوع « بررسی عوامل اجتماعی فرهنگی برخورداری برندهای ایرانی از عناصر مقوم میراث برند» كسب حداكثر نمره، حائز شرايط احراز مدرك دكتراي اين رشته شد.
اين پایاننامه كه در پي بررسي و شناخت علل اجتماعي – فرهنگي ناپايداري برندهاي ايراني است با ارائه مفهوم جديدي با عنوان "عناصر مقوم ميراث برند" الگويي بومي و متناسب با جامعه ايران را ارائه کرده است . پایاننامه مذکور كه از معدود پژوهشهاي انجام شده با استفاده از روش مطالعه چند موردي تبييني است .
این گزارش میافزاید: نتایج اين تحقیق نیز حاکی از آن است که عناصر مقوم میراث برند در برندهای ایرانی مورد مطالعه، تحت تاثیر چرخه ثبات- عدم ثبات در جامعه ایران قرار گرفته و تغییرات قابل توجهی در آنها رخ داده به گونه اي كه زمينه ناپايداري برندها و عدم برخورداري آنها از مزيت ميراث برند را فراهم آورده است.
دكتر سعيد سعيدا اردكاني استاد دانشكده اقتصاد، مديريت و حسابداري دانشگاه يزد به عنوان استاد راهنما و دكتر سيد محمد طباطبايي نسب و سيد مهدي الحسيني المدرسي مشاور اين پایاننامه و دكتر مسعود حاجی زاده میمندی و دکتر محمود نادري از استادان دانشگاه يزد و دكتر حميدي زاده استاد دانشگاه شهيد بهشتي به عنوان داوران این پایاننامه بودند.
شایان ذکر است؛ پذيرش نخستين گروه دكتراي بازاريابي در دانشگاه يزد از بهمن 1392 آغاز شده و دانشكده اقتصاد مديريت و حسابداري دانشگاه يزد هم اكنون در رشته هاي مديريت بازرگاني، مديريت صنعتي، مالي و علوم اقتصادي به پذيرش و تربيت دانشجويان دكترا مشغول است.