راه اندازی میز خدمت در آذربایجان غربی+فیلم
میز خدمت با هدف ارتقای رضایتمندی ارباب رجوع در استانداری اذربایجان غربی راه اندازی شد.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما مرکزآذربایجان غربی ،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اذربایجان غربی با اشاره
به اینکه در اجرای مفاد مصوبه حقوق شهروندی شورای عالی اداری کشور و فرمان ریاست جمهور میز خدمت باید در تمامی دستگاه ها و ادارات در استان های کشور ایجاد شود گفت: در میز خدمت تعدادی کارشناس که به مسایل واحدها اشراف کامل دارند، مستقر می شوند تا ارباب رجوع را به بخش های مربوطه هدایت کنند.
حسینی افزود:در گام اول 36 عنوان خدمت در 12 محور در میز خدمت استانداری ارائه می شود.
وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه های اجرایی استان موظفند خدمات خود را از طریق میز خدمت به مردم ارائه دهند افزود: ضرورت دارد در اداره این میز از افراد زبده ، توانمند ، خوش برخورد و مسلط بر وظایف دستگاه، صبور و پیگیر استفاده شود تا توان پیگیری امور و راهنمایی های لازم به مراجعین را داشته باشند.
حسینی جلوگیری از تضییع حقوق مراجعین در ادارات و دستگاه های اجرایی،جلوگیری از سردرگمی مردم در ساختمان های اداری و پیشگیری از امکان برقراری ارتباط غیر اصولی و مفسده آمیز با کارکنان اداری و ارتقای رضایتمندی ارباب رجوع را از اهداف استقرار میز خدمت عنوان کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری به اهمیت ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد اشاره کرد و یکی از نتایج این اقدام را صرفه جویی در وقت مراجعین ، کاهش هزینه های جاری دستگاه ، سرعت و دقت در خدمات رسانی برشمرد و خاطرنشان ساخت : مردم با مراجعه به میز خدمت در کمترین زمان ممکن با ارائه مدارک و مستندات و دریافت کد رهگیری می توانند مطالبات و تقاضای خود را از سیستم تعریف شده و با سهولت پیگیری کنند..