پخش زنده
امروز: -
۳۰ هزار تماس تلفنی مردم در یک سال گذشته از طریق سامانه سامد پاسخ داده شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گفت: مردم استان از طریق سامانه الکترونیکی مردم و دولت درخواست ها و مطالبات و انتقادات خود را از مسؤلان مطرح کردند.
مومن نسب افزود: بیشترین موارد تماس مربوط به کمیته امداد امام خمینی وسازمان بهزیستی وبیشترین موضوع بیان شده در تماسها اشتغال است.
وی گفت: زمان تماس از8 تا14 واز طریق تلفن111 است ومدیران موظفند تا دو هفته ملزم به پاسخگویی هستند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان هم گفت: در یک سال گذشته 32 تماس مربوط به آموزش وپرورش ثبت که در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شد.
زارع پور افزود: در ارتباط مستقیم ویژه آموزش وپرورش هم 50 تماس مردمی ثبت وپاسخ داده شد.