سامانه ۱۸۸۸، رسیدگی معاون خدمات شهری به درخواست ۱۴۹ شهروند
در سومین جلسه ارتباط مستقیم سال ۹۷ سامانه ۱۸۸۸؛ معاون خدمات شهری شهرداری تهران به درخواست ۱۴۹ شهروند رسیدگی کرد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، روابط عمومی سازمان بازرسی به نقل از اداره اطلاع رسانی و تبلیغات 1888؛ در جلسه ارتباط مستقیم این هفته سامانه 1888 که با حضور معاون خدمات شهری شهرداری تهران و سایر مدیران ارشد این حوزه برگزار شد، در مجموع 5 شهروند به صورت حضوری و 144 شهروند به صورت تلفنی موضوعات خود را مطرح و دستورات لازم برای رفع مشکلات خود را دریافت نمودند که از این میان، موضوع سد معبر دستفروشان و وانتی های دوره گرد و همچنین سد معبر اصناف با 44 مورد بیشترین آمار درخواست های شهروندی را به خود اختصاص داد. گفتنی است بعد از موضوع سد معبر موضوعات مربوط به امور ساماندهی شامل: مزاحمت واحد صنفی و آلودگی صوتی ساختمان سازی با 36 مورد نیز در اولویت بعدی درخواست های شهروندان در این جلسه ارتباط مستقیم گزارش شد. گفتنی است با توجه به افزایش گلایه مندی شهروندان در موضوعات مربوط به مکان یابی تابلوهای تبلیغاتی، عملکرد کارگران در میادین میوه و تره بار، مزاحمت های صنفی صنایع و مشاغل مزاحم، سد معبر دستفروشان و اصناف، عملکرد جایگاه های سی ان جی، لغزندگی معابر، تعمیر و نگهداری پل عابر پیاده و رفع خطر درخت مقرر گردید دلایل افزایش این گلایه مندی ها بررسی و نتیجه ی آن به سامانه نظارت همگانی 1888منعکس گردد. لازم به ذکر است که از نقاط قوت معاونت خدمات شهری می توان به کاهش گلایه مندی شهروندان در موضوعات کیفیت محصولات میوه و تره بار و رعایت قیمت مصوب در میادین میوه و تره بار اشاره کرد. در این جلسه علاوه بر یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران سایر مدیران ارشد این حوزه نیز برای رسیدگی و پاسخ دهی به درخواست های شهروندان حضور داشتند.