پخش زنده
امروز: -
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: سهم تأمین تجهیزات مورد نیاز این شرکت از تولیدات داخلی کشور، در ۱۰ سال گذشته با ۲۵ درصد رشد، از ۷۰ به ۹۵ درصد رسیده است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما از شرکت ملی گاز ایران، سعید مؤمنی، مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را به عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری کردهاند، اعلام می کنیم ۹۵ درصد از تجهیزات مورد نیاز صنعت گاز از داخل کشور تامین میشود؛ ضمن آن که هماکنون با توجه به شرایط موجود، همکاری با شرکتهای دانشبنیان با هدف توسعه ساخت تجهیزات در داخل، میتواند انگیزهای برای تداوم این راه باشد.
وی با بیان اینکه امروزه با افزایش رقابت در همه زمینههای تجاری، داشتن برند نه تنها یک انتخاب، بلکه ضرورتی اجتنابناپذیر است و صنعت گاز نیز با وجود داشتن جایگاه ویژه در برنامه توسعه پایدار و متوازن کشور، برای فعالیت و حضور مؤثر در عرصههای بینالمللی نیازمند یک برند توانمند است، اظهار کرد: باید نقش برند در نفوذ و ماندگاری در بازارهای بینالمللی برای شرکتهای فعال در صنعت گاز، به ویژه شرکت ملی گاز تبیین شود تا آنها مشتاق برندسازی و تعیین و تثبیت جایگاه خود در عرصه رقابت جهانی شوند.
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز، ابزار و مکانیزمهای برندسازی را ثبات، منحصربهفرد بودن، مطلوبیت، نوآوری، توانایی عمل، اعتبار و حس همکاری برشمرد و گفت: باید این موارد را افزون بر عمل در مجموعه، هرچه بهتر و بیشتر توسعه دهیم و تقویت کنیم.
مؤمنی نقشه راهبرد مدیریت گازرسانی و جایگاه برندینگ را توسعه هدفمند گازرسانی، رشد بهرهوری، سرآمدی در بهرهبرداری و توسعه مشارکتهای تجاری و عملیاتی برشمرد و گفت: باید برای برند شدن، به این سه هدف کلان دست یابیم.
وی تحلیل مقاومسازی، مانیتورینگ ایستگاههای تقلیل فشار گاز، بهبود سیستم فیلتراسیون، جمعآوری اطلاعات و دادهکاوی و هوشمند سازی شبکه گاز طبیعی را جزو اهداف اصلی مدیریت گاز رسانی در بحث برند سازی عنوان کرد و افزود: باید مدیران عامل گازهای استانی هرچه بیشتر روی این موارد تمرکز داشته