پخش زنده
امروز: -
برند شهری اصفهان با محوریت رونق جذب گردشگران داخلی و خارجی آماده رونمایی است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ رییس اتاق بازرگانی اصفهان در نشست هم اندیشی برند گردشگری شهر اصفهان گفت: این برند شهری حاصل پژوهش و تلاش در بیش از پنج سال در قالب دوهزار صفحه تهیه و آماده رونمایی برای گردشگران خارجی شده است.
سیدعبدالوهاب سهل آبادی تاکید کرد: برند شهری اصفهان تلفیقی از هنرهای اصیل اصفهان برای توسعه صنعت گردشگری و جذب گردشگران داخلی و خارجی تهیه شده است.
مشاور عالی اتاق بازرگانی اصفهان هم در این نشست، صنعت گردشگری را یکی از مزیت های اصلی شناخته شده این استان تاریخی بیان کرد و افزود: کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی و برند شهری به دنبال رونق این صنعت در استان اصفهان است.
علی نادری، برند شهری طرحی علمی، پژوهشی و بین المللی را نشان کیفیت، اصالت و وابستگی به شهر دانست و افزود:فرهنگ سازی مردم به حفظ خدمات به گردشگران و بهتر شدن نوع خدمات صنوف به گردشگران از جمله محورهای این برند شهری است.
وی گفت: این برند شهری اصفهان با مشاوره شرکت های بین المللی فعال در حوزه روابط عمومی به مرحله پایانی رسیده و به عنوان مقصد مستقل گردشگری در دنیا مطرح شده است.
مسعود احمدی افزادی مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان هم در این نشست گفت: برند شهری اصفهان مسیر علمی خود را پیموده و برای معرفی اصفهان و جذب گردشگران خارجی به این شهر زیبای گردشگری مناسب است.
مصطفی رناسی نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان هم در این نشست به تاریخ چند هزار ساله اصفهان اشاره کرد و گفت: برند شهری می تواند علاوه بر معرفی آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری راهکاری مناسب برای توسعه پایدار صنعت و کشاورزی استان باشد.
استان اصفهان دارای بیش از 22هزار بنا و اثر تاریخی است که تاکنون هزار و 850 اثر آن به ثبت ملی و چهار اثر آن از جمله میدان امام (ره)، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده است.