پخش زنده
امروز: -
مدیرعامل ایساکو گفت: نزدیک به 3 هزار مرکز در طرح امداد نوروزی ایران خودرو مشارکت کردند و بالغ بر 2 هزار و 200 نفر از اکیپ شرکت ایساکو در انجام این خدمات مشارکت داشتند تا سفرهای نوروزی مردم هر چه بهتر انجام شود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ سیدرضا حسینی، با اشاره به سفرهای نوروزی گفت: بر اساس بازخوردهایی که از مراجع رسمی ، شبکه امداد رسانی و فروشگاه های ایساکو گرفتیم نزدیک به 3 هزار مرکز در طرح امداد نوروزی ایران خودرو مشارکت کردند.
حسینی افزود: تعداد خدمات حمل در سال 97 بالغ بر 60 هزار خدمت بود و در حوزه امداد بالینی 4.2 درصد رشد داشتیم و متوسط حمل روزانه خودرو 741 مورد بوده است و در حالی که این عدد در سال گذشته 652 مورد ثبت شده بود بیش از 15 درصد رشد را نشان می دهد.
مدیرعامل ایساکو ادامه داد: میانگین مدت زمان تعمیرات 14 درصد رشد داشته که نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیری را داشته است و نشان دهنده کوتاه شدن فرآیند پذیرش تا ترخیص است.
حسینی با بیان ضریب اهمیت پذیرش خودرو گفت: شکایت عدم پذیرش سال 96، 54 مورد بود که در سال 97 با حساسیت هایی که اعمال شد به 11 مورد کاهش یافت و رشد نزدیک به 80 درصدی را نشان می دهد.
حسینی با اشاره به نام گذاری سال 97 به نام حمایت از کالای ایرانی گفت: مطابق گفته یکه زارع، مدیرعامل شرکت ایران خودرو جذابیت کالای ایرانی با تنوع در خدمات پس از فروش افزایش پیدا می کند و به همین منظور ما مسئله خدمات پس از فروش را اهم تولیدات خود می دانیم.