برندسازی جایگاه توزیع سوخت کشور
رویکرد جدید شرکت پخش فرآورده های نفتی، ایجاد شرکت های زنجیرهای توزیع فرآوردههای نفتی است.
مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فرآوردههای نفتی فارس در گفت و گوی اختصاصی با
خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: طرح ایجاد شرکتهای زنجیرهای توزیع فرآوردههای نفتی یا همان طرح برند سازی جایگاههای سوخت، رویکرد جدید شرکت پخش فرآوردههای نفتی ایران است که در رابطه با توسعه جایگاه ها، عملیاتی شده است.
بنی کریم افزود: هدف و چشم انداز اصلی طرح، ایجاد شرکتهای زنجیره توزیع سوخت، بالا بردن رفاه مشتریان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان با مدیریت بخش خصوصی است.
وی گفت: شرکتهای برند، علاوه بر ارایه مواد سوختی با کیفیت، فرآیند خرید، دریافت، حمل، توزیع و نظارت بر توزیع سوخت هم بر عهده دارند.
بنی کریم از دیگر مزایای ایجاد شرکتهای زنجیرهای توزیع را ایجاد مدلهای کسب و کار با مطالعه اقتصادی، گسترش شبکه توزیع همراه با توجیه اقتصادی، به کار گیری فناوریهای جدید و تکنولوژیهای مدرن درساخت جایگاه، کاهش تصدی گری دولت و افزایش فعالیت بخش خصوصی، سوخت رسانی مستمر و ایمن در جامعه، کمک به توسعه رشد اقتصادی و الزام به اجرای سیاستهای کلان حاکمیتی برشمرد.
مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فرآوردههای نفتی فارس گفت: هم اکنون ۸۴ شرکت زنجیرهای توزیع فرآوردههای نفتی در کشور فعال است که خدمات مطلوب در قالب توزیع سوخت را به مشتریان ارایه میدهند.