به منظور کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع دستگاههای اجرائی کهگیلویه وبویراحمد برای استقرار میزخدمت الکترونیکی اقدام کنند.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت: میزخدمت الکترونیکی تحت عنوان سامانهای الکترونیکی و قابل دسترس از طریق وب و دستگاههای ارتباطی قابل حمل هوشمند، با قابلیتهای اطلاع رسانی شفاف عمل میکند. مجید محنائی افزود: از طریق میزخدمت الکترونیکی و میزخدمت حضوری مراحل گردش کار، مستندات موردنیاز، قوانین و مقررات، سئوالات متداول، مدت زمان انجام خدمت، هزینههای مورد نیاز برای دریافت خدمت، رویه ارائه شکایت، پیگیری و مسئول اصلی ارائه خدمت مشخص و ارتباط برقرار میشود. معاون امور اقتصادی استاندار گفت: برای آن دسته از خدماتی که به موجب قوانین و مقررات یا شرایط خاص خدمت، امکان ارائه در میزخدمت الکترونیکی را ندارند و بایستی به صورت حضوری ارائه شوند و یا هنوز به صورت الکترونیکی پیاده سازی نشده اند، میز خدمت حضوری استقرار مییابد.