پخش زنده
امروز: -
در پی وقوع زلزله 7 ریشتری در استان های غربی کشور، سرپرست سایپایدک از آمادگی کامل شبکه نمایندگیها و امدادگران سایپا برای کمک به حادثه دیدگان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رضا تقی زاده ضمن ابراز تاسف، اظهار کرد: با توجه به وقوع حادثه زلزله در استان های کرمانشاه و ایلام، نمایندگیهای سایپا در این استانها و استان های مجاور در راستای انجام مسئولیتهای اجتماعی آمادگی دارند تا به یاری زلزله زدگان بشتابند.
به همین منظور در ساعات اولیه صبح روز دوشنبه، ستاد بحران و امدادرسانی تشکیل شد و نیروهای امدادی به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.
وی افزود : همچنین 8 نمایندگی در استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان به طور ویژه برای ارائه خدمات امدادی مشخص شده اند و 16 دستگاه وانت امدادی و 3 دستگاه خودروبر و نیازهای روزانه حادثه دیدگان به همراه نیروی متخصص به مناطق زلزله زده اعزام شده اند.
علاوه بر این کل شبکه فروش و خدمات پس از فروش سایپا در کشور ضمن آمادگی برای جمع آوری هدایای نقدی و غیر نقدی، آماده توزیع این کمک ها در مناطق زلزله زده هستند.
وی ادامه داد: خودروهای آسیب دیده بر اثر زلزله بدون وقت قبلی و با فوریت پذیرش میشوند ضمن اینکه قطعات یدکی مورد نیاز به صورت فوری برای نمایندگیهای این استانها ارسال میشود. همچنین بر اساس دستور مدیرعامل گروه سایپا، همه نمایندگی های گروه سایپا در استان کرمانشاه و استان های همجوار موظف به ارائه خدمات در خصوص اسکان آسیب دیدگان ناشی از این حادثه شده اند.
شماره تماس 096550 به صورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به هموطنان عزیز خواهد بود.
نمایشگاه قطعات خودرو فرصت بسیار مناسبی برای معرفی توانمندی های داخلی است
مدیرعامل مگاموتور با حضور در غرفه گروه سایپا در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خورو گفت: نمایشگاه قطعات خودرو فرصت بسیار مناسبی برای معرفی توانمندی های داخلی در بخش قطعه سازی است و باعث تقویت ارتباط بین مگاموتور با زنجیره تامین قطعات خودرو خواهد شد.
محمدرضا شیخ عطار افزود : نمایشگاه قطعات خودرو یک حلقه تکمیلی از کسب و کار است و عرضه کنندگان و متقاضیان با هم آشنا می شوند و این تعامل دوسویه باعث بهبود فضای کار و تلاش خواهد شد.
وی تصریح کرد: شرکت مگاموتور از نمایشگاه قطعات خودرو به عنوان فرصتی می نگرد تا ارتباط با زنجیره تامین مستحکم تر و رقابتی تر از گذشته شود و از همه ظرفیت های مگاموتور هم در جهت معرفی بیشتر توانمندی های این شرکت و هم شناسایی تامین کنندگان استفاده می کنیم.
شیخ عطار عملکرد قطعه سازان زیرمجموعه مگاموتور را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت : قطعه سازان زیرمجموعه این شرکت با اتکا به دانش فنی و توان داخلی از توان رقابتی مطلوبی برخوردارند و در فرایندهای تولید با بهره گیری از توان متخصصان داخلی و بر پایه تلاش و همدلی، گام های موثری در پویایی بیشتر اقتصاد مقاومتی برداشته اند که نویدبخش آینده ای بسیار روشن برای صنعت قطعه سازی داخلی است.
وی با اشاره به حضور قطعه سازان خارجی به ویژه از چین تصریح کرد: حضور قطعه سازان خارجی در نمایشگاه امسال، نشان دهنده فضای قابتی بین قطعه سازان داخلی و خارجی است که قطعه سازان داخلی باید از این فرصت به نحو مطلوبی استفاده کنند تا بتوانند توانمندی های خود را مطابق با استانداردهای روز دنیا در صنعت خودروسازی و قطعه سازی ارتقا دهند، چون در بازار رقابتی امروز پیشنهادهای خارجی ها، رقابتی است که باید از این فرصت بدست آمده به شکل مطلوبی بهره برداری کرد.
مدیرعامل مگاموتور در خصوص داخلی سازی قطعات موتوری خودروهای گروه برلیانس خاطرنشان کرد: در همین نمایشگاه و نمایشگاه مشهد شرکت مگاموتور داخلی سازی قطعات موتور برلیانس را فراخوان کرده است و تاکنون پیشنهادهای خوبی در این خصوص به مگاموتور رسیده است که پس ازپایان کار دوازدهمین نمایشگاه، همه پیشنهادهای دریافتی تجمیع خواهد شد و با هماهنگی بخش مهندسی شرکت پارس خودرو فرایندهای لازم، بررسی و طراحی و اجرایی خواهد شد.
شبکه نمایندگیهای فروش و خدمات با قابلیت های جهانی طراحی می شود
مدیر فروش و امور نمایندگی های گروه سایپا هم گفت : بر مبنای چشم انداز در نظر گرفته شده، شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش با قابلیت های جهانی طراحی می شود.
احمد کریم پور در همایش آموزشی مدیریت بازاریابی و مهندسی فروش سایپا اظهار کرد: بازاریابی امروز با گذشته تفاوت های زیادی پیدا کرده است و طراحی روش های فروش نیز باید تغییر کند.
وی افزود : بر اساس برنامههای گروه سایپا تولید خودرو در گروه سایپا در سال 1404 به یک میلیون دستگاه در سال خواهد رسید و بر همین مبنا باید روش های فروش و بازاریابی نیز متحول شود.
کریم پور با اشاره به تغییر رفتار مصرف کننده نهایی، ادامه داد: برای تحول در روش های فروش، باید مسئولان فروش خودرو در نمایندگی ها مورد توجه ویژه قرار گیرند و علاوه بر آن، سیاست گذاری ها در گروه سایپا با نمایندگی ها به اشتراک گذاشته شود. بر این اساس انجمنهای صنفی نقش بارز و موثری ایفا می کنند.
مدیر فروش و امور نمایندگی های گروه سایپا با تاکید بر تقویت شبکه عملیاتی فروش و خدمات پس از فروش، گفت: سایپا زیربنای خوبی برای منطقه ای شدن ایجاد کرده است که با عملیاتی شدن آن، مشارکت نمایندگی ها در فروش و خدمات پس از فروش افزایش می یابد و به نوعی بازسازی و انتقال ساختارهای فروش و خدمات به ابر نمایندگی ها انجام خواهد شد.
کریم پور ادامه داد: ما مشاور امین و صدیق نمایندگی ها هستیم و عارضه یابی شبکه و کشف توانمندی ها در حوزه فروش و خدمات پس از فروش در دستور کار قرار می گیرد.
وی همچنین افزود: ارزیابی های مستمر دوره ای و نیازسنجی شبکه در حوزه آموزش و منابع انسانی با جدیت انجام خواهد شد و استانداردها در مسیر جهانی شدن به روز رسانی می شود.
کریم پور گفت : معماری جدیدی در فروش و خدمات پس از فروش تعریف کرده ایم و در حال طراحی طرحی جدید هستیم که بر اساس آن سازمان فروش و خدمات پس از فروش با ساختاری چابک، خلاق و نوآور ایجاد خواهد شد