نشست استاندار هرمزگان با مدیران صدا و سیمای مرکز خلیج فارس
استاندار هرمزگان گفت: معرفی خلاقانه و جدید از استان هرمزگان آن را به استان گردشگری مقصد تبدیل میکند.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خلیج فارس، فریدون همتی در نشست صمیمی با شورای معاونین صدا و سیمای مرکز خلیج فارس افزود: با فراهم کردن زیر ساختهای لازم و شناسایی زیباییهای استان به زبانهای مختلف جاذبههای ساحلی و گردشگری بیشتر از قبل معرفی میشود. وی گفت: توسعه گردشگری هم موجب ثروتمند شدن و اشتغالزایی در استان میشود. استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه جذب مخاطب با تهیه برنامههای جدید و اموزنده است افزود: توجه به نیاز مخاطب باید در اولویت تهیه برنامه قرار گیرد. همتی گفت: فراهم کردن برنامههای مدون و به روز در کنار اموزشهای لازم به عهده رسانه ملی است که باید با روشهای نو و خلاقانه به مخاطب ارائه شود. وی با اشاره به اینکه در حوزه رسانه دو دسته رقیب حرفهای و غیر حرفهای وجود دارد افزود: سرعت، دقت، جاذبه کیفیت و کمیت از اصلهای جدایی ناپذیر برای رقابت با رسانههای بیگانه است. مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس هم در این نشست گفت: صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در صدد ارتقای کمی و کیفی تولیدات رادیویی و تلویزیونی بوده و بیش از هزار و چهارصد ساعت برنامه در سیمای استانی تولید میشود. مهران جلایی افزود: شبکه محوری، مهندسی کنداکتور، برند سازی، توجه به رادیو، همکاری و همراهی با شبکه سراسری و خلاقیت از اولویتهای برنامههای صدا وسیمای استان است. وی با اشاره به اینکه معرفی استان یکی از اهداف صدا وسیمای مرکز خلیج فارس است گفت: صدا وسیمای استان بیش از ۸۸۰ ساعت برنامه با گویش محلی دارد. مدیر کل صدا وسیمای مرکز خلیج فارس افزود: تولید سریال ۲۶ قسمتی سرزمین مادری با محوریت اقتصاد مقاومتی و مستند داستانی نبرد ۲۹ با موضوع دفاع مقدس و زندگی شهیدان رئیسی و دارا با حضور ۴۰۰ بازیگر و هنرور از مهمترین برنامههای آینده صدا و سیمای مرکز خلیج فارس است. جلایی گفت: بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز از تشکیلی ستاد رسانه و تولید ۲۰ قسمت مستند در دستور کار قرار دارد. در پایان این مراسم از ۵ نفر از برگزیدگان بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی صدا وسیما تقدیر شد. بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی صدا وسیما شهریور امسال در سنندج برگزار شد.