ارایه خدمات غیر حضوری به مشترکین برق تهران
برای نخستین بار کلیه خدمات فروش انشعاب برق و خدمات پس از فروش از طریق سامانه تلفنی 1521 در معاونت جنوب شرق شرکت توزیع برق تهران بزرگ به صورت غیر حضوری ارائه می شود.
به گزارش
خبرگزاری صداو سیما از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، طرح ارایه خدمات غیر حضوری به مشترکین در شرکت توزیع برق تهران بزرگ در راستای ابلاغ اهداف استراتژیک شرکت مبنی بر توسعه خدمات غیرحضوری و نیز ابلاغ منشور رعایت حقوق شهروندی و قانون مدیریت خدمات کشوری و همچنین نقشه راه دولت الکترونیک راه اندازی شده است.
براساس این گزارش، در حال حاضرطرح مذکور فعالیت خود را از تاریخ دوازدهم شهریور سالجاری بصورت آزمایشی در مناطق برق هفده شهریور، خیام، مولوی، هفت تیر و افسریه شروع کرده است که تا پایان سالجاری کلیه مناطق برق شرکت توزیع برق تهران بزرگ را پوشش خواهد داد.
از جمله اهداف این طرح به کاهش مراجعه حضوری، افزایش کارائی و بهره وری منابع انسانی، ارائه خدمات بدون مرز در محدوده شرکت، مکانیزه کردن پاسخگوئی به مشترکین و متقاضیان برق، اخذ نظرسنجی مکانیزه از کلیه مشتر کین و متقاضیان، ارتقاء رضایت مندی مشترکین در راستای تکریم ارباب رجوع اشاره شده است.
در حال حاضر مشترکین محدوده مناطق حوزه معاونت جنوب شرق می توانند بدون مراجعه به مناطق از درگاه سامانه تلفنی خدمات جامع مشترکین 1521 جهت درخواستهای خود اقدام نمایند.