رضایتمندی مردم و پلیس حاصل اجرای طرح "مکنا"
فرمانده انتظامی فارس افزایش رضایتمندی مردم و کارکنان پلیس را دو نتیجه مهم اجرای طرح مکنا در کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان عنوان کرد.
![افزایش کیفیت ساختمان مرکز نظارت همگانی پلیس در شیراز افزایش کیفیت ساختمان مرکز نظارت همگانی پلیس در شیراز](/files/fa/news/1396/5/23/1268434_943.jpg)
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی فارس در مراسم افتتاح ساختمان مرکز نظارت همگانی نیروی انتظامی فارس گفت: در اجرای طرح مکنا( مدیریت کیفیت ناجا) ، استان فارس پیشتاز است و رضایتمندی مردم و کارکنان پلیس را در پی داشته است .
سردار گودرزی افزود: پس از اجرای طرح مکنا در فارس ۲۰ درصد تقدیر و تشکر
مردم از نیروی انتظامی افزایش داشته و این موضوع نشان دهنده احترام به حقوق
شهروندی در مراکز پلیس است.
فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه در
سال گذشته ۱۲ هزار و ۵۱۶ گزارش مردمی به مرکز ۱۹۷ ارائه شده که ۹۰ درصد آن
تلفنی و ۱۰ درصد حضوری بوده است ، گفت: در ۴ ماه ابتدایی امسال نیز ۴ هزار
گزارش مردمی توسط این مرکز ثبت شده که شامل انتقادات، پیشنهادات و تشکر از
عملکرد پلیس است.
سردار گودرزی گفت: ۷۸ درصد از گزارشاتی که به بخش
راهنمایی و مشاوره مرکز ۱۹۷ ارائه شده به مصالحه انجامیده که این میزان ۳
درصد از میانگین کشوری بیشتر است.
ساختمان مرکز نظارت همگانی نیروی انتظامی فارس ۱۹۷ که در قالب طرح مکنا با ۲۰ میلیون تومان هزینه مرمت و ارتقای کیفیت یافته صبح امروز به بهره برداری رسید.