حسین مهری ؛
پیگیری شبانه روزی سفارشهای مردمی با سامانه ۱۹۳+فیلم
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: سامانه خدمات ویژه شهروندی ۱۹۳ پل ارتباطی بین درخواست کنندگان خدمات و کالا و تامین کنندگان است.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در بازدید از بخش های مختلف بزرگترین مرکز سرویس خدمات ویژه شهروندی 193کشور در اصفهان گفت: خدمات ارائه شده در این سامانه در برگیرنده تمام نیازهای شهروندی است.
حسین مهری افزود: شهروندان با سامانه تلفنی 193 یا ورود به اپلیکیشن آن، خدمات پست فیزیکی، الکترونیکی، مالی و دیگر خدمات نیابتی اشخاص حقیقی و حقوقی را با سهولت دریافت می کنند.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل پست کشور، شفافیت،قیمت پایین و در دسترس بودن خدمات را سه ویژگی 193 دانست و افزود: خدمات ویژه شهروندی (خوش) پل ارتباطی بین درخواست کنندگان خدمات و کالا و تامین کنندگان آنان است.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به راه اندازی یک مرکز مجهز و خلاقانه در اصفهان با صد غرفه و حضور نمایندگان اصناف و ارائه خدمات لازم به مردم گفت: خدمات ویژه شهروندی شامل 114 خدمت ساماندهی شده در این مرکز شبانه روزی و حتی روزهای تعطیل، سفارش ها و درخواست های مردمی را پیگیری می کند.
قائم مقام طرح ملی خوش در استان های اصفهان، یزد، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: در این طرح از بهترین و خوش نام ترین واحد های صنفی در استان اصفهان استفاده شده تا بهترین خدمات در محل به مردم ارائه شود.
رسول رضوانی با اشاره به اینکه این طرح به منظور اجرای تجارت الکترونیک و کسب و کارهای نوین در استان اصفهان اجرا شده افزود: اجرای سرویس خدمات ویژه شهروندی193 در استان اصفهان زمینه اشتغالزایی هزار نفر را فراهم کرده است.
وی گفت:همزمان با این طرح، خدمات کلینیک خودرو و کسب و کارهای نوین هم در اصفهان اجرا شده است.