کاهش ۵۷ درصدی تماسهای غیرقابل رسیدگی با ۱۱۰
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از کاهش ۵۷ درصدی تماسهای غیرقابل رسیدگی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در سه ماه نخست امسال خبر داد
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین ، سرهنگ محبعلی گفت :در سه ماه نخست امسال ۶۱ هزار و ۲۸۱ مورد تماس تلفنی با مرکز فوریتهای پلیسی برقرار شده که ۴۷ درصد از این تماسها عملیاتی و منجر به حضور ماموران شده است.
وی ، مهم ترین نیازهای پلیسی شهروندان را در تماس با مرکز ۱۱۰ را امور راهور، نزاع و درگیریهای فردی و جرایم علیه اموال و اشخاص اعلام کرد.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان افزود: در تماس هایی که شکایت شهروندان مربوط به جرایم غیر مشهود است، برای پیگیریهای بعدی به مراجع قضایی راهنمایی میشوند.
سرهنگ محبعلی به مردم توصیه کرد: هرگونه گزارش در حوزه انتظامی را از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.