پخش زنده
امروز: -
هدف از راه اندازی این سامانه؛ خدمات رسانی بهتر و سریع تر و ارتقای سطح سلامت اداری است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مدیر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی امروز در گرگان گفت: این سامانه از ابتدای سال 95 راه اندازی و اکنون حدود یکصد نوع خدمات این وزارتخانه در آن بارگذاری شده است.
علی بخش رستمی افزود: در آینده، تا بیش از 560 خدمت از این طریق قابل ارائه خواهد شد.
رستمی افزود: بیش از 400 شهردار کشور هم در این سامانه عضو هستند.
او افزوود: هموطنان می توانند با مراجعه به این سامانه به نشانی shahrah.mrud.ir درباره خدمات این وزارتخانه اظهارنظر، انتقاد و پیشنهاد کنند.
او هدف از راه اندازی این سامانه را؛ خدمات رسانی بهتر و سریع تر و ارتقای سطح سلامت اداری اعلام کرد.
او افزود: در سال 95 بیش از 5 هزار مراجعه به این سامانه شده بود که حدود 80 درصد آن پاسخ داده شد.