افتتاح بیست و چهارمین نمایشگاه مواد شوینده و پاک کننده
بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته (ایران بیوتی و کلین) صبح امروز با حضور مقامات مختلف وزارتخانه ها، مجلس شورای اسلامی، انجمن ها و اتحادیه های مرتبط و مشارکت صد ها شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.
به گزارش
خبرگزاری صداو سیما؛ در این نمایشگاه که تا ۷ اردیبهشت دایر است، بیش از ۲۴۰ شرکت داخلی و ۱۹۰ شرکت خارجی جدیدترین تولیدات، صنایع و تجهیزات و خدمات خود را در معرض دید علاقمندان قرار دادند.
در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده و درکنار شرکتهای داخلی، شرکتها و نمایندگانی از ۲۴ کشور مختلف جهان شامل ترکیه، آلمان، چین، فرانسه، ایتالیا، امارات متحده عربی، مالزی، هندوستان، اسپانیا، روسیه، کره جنوبی، لهستان، سوئیس، انگلستان، هلند، ژاپن، لیتوانی، یونان، بلاروس، اسلوونی، ایرلند، چک، آمریکا و بلژیک؛ جدیدترین تولیدات و خدمات خود را به نمایش گذاشتند.
در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده و پاک کننده؛ انواع مواد شوینده و پاک کننده، محصولات سلولزی و بهداشتی، محصولات محافظتی پوست، مو و رنگ مو، عطر، ادوکلن و اسپری، خوشبو کننده و محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه ای، خدمات بازرگانی و مشاورهای و همچنین انواع دستگاه ها، صنایع، خط تولید، تجهیزات و ماشین آلات این حوزه ارائه شده است.
مجری و رئیس ستاد برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده و بهداشتی از رشد حدود ۷۵ درصدی کشورهای خارجی در بیست و چهارمین نمایشگاه مواد شوینده خبر داد و گفت: تعداد کشورهای خارجی شرکت کننده در این نمایشگاه نسبت به سال گذشته از ۱۴ کشور به ۲۴ شرکت افزایش یافته است.
علی مرادی با بیان اینکه تعداد شرکتهای خارجی حاضر در نمایشگاه امسال هم از ۱۴۵ شرکت به ۱۹۰ شرکت افزایش یافته است، افزود: این نمایشگاه با نظارت انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران و انجمن صنایع سلولزی بهداشتی و همچنین حمایت وزارت صنعت معدن و تجارت برگزار میشود.
رئیس ستاد برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده و پاک کننده با بیان اینکه معرفی و شناساندن محصولات جدید یکی از اولویتهای برپایی این نمایشگاه است، افزود: جذب سرمایه گذاریهای داخلی و خارجی، کمک به رونق تولید، ایجاد زمینه فعالیتهای علمی و تحقیقاتی، پیش فروش کردن محصولات، شناسایی و انتخاب نمایندگان فروش جدید، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید، اطلاع از آخرین استانداردهای علمی و پژوهشی خارجی، اشتغالزایی، تعامل بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، معرفی توانمندیهای شرکتهای داخلی و کشف استانداردهای بالقوه در داخل کشور از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.