مذاکره سازمان هواپیمایی برای حل مشکل پرواز شرکت زاگرس
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت : توقف ارائه خدمات فرودگاهی به شرکت زاگرس در دست پیگیری است.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما ؛ رضا جعفرزاده با اشاره به انتشار برخی خبرها در باره توقف ارائه خدمات فرودگاهی به شرکت هواپیمایی زاگرس در فرودگاه مشهد و همچنین مشکلات احتمالی در جابجایی مسافران گفت : سازمان هواپیمایی کشوری این موضوع را از مراجع ذیربط پیگیری می کند.
جعفر زاده گفت : توقف ارائه خدمات شرکت هواپیمایی زاگرس در فرودگاه مشهد مقدس مطابق دستور مقام قضایی صورت گرفته است.
وی افزود: با توجه به اینکه توقف این پروازها موجب خواهد شد بسیاری از مسافران این شرکت که قبلا بلیت هواپیما تهیه کرده اند ، نگران و سرگردان شوند ، سازمان هواپیمایی کشوری در حال مذاکره با مراجع ذیربط است تا مشکل حل شود.
گفته می شود ؛ پرواز نجف - مشهد روز 25 فروردین شرکت هواپیمایی زاگرس با 14 ساعت تأخیر پرواز انجام شد و با توجه به الزام این شرکت هواپیمایی بر پرداخت حقوق مسافران ؛ اقدامی هم نشد.
بازپرس ویژه جرائم فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد هم گفته است : به دلیل عدم اجرای تعهدات، از امروز با صدور دستور قضائی خدمات فرودگاهی به شرکت زاگرس تا اطلاع ثانوی سلب میشود.
شرکتهای هواپیمایی در صورت تاخیر در پروازها باید پاسخگوی مسافران باشند و با اجرای منشور حقوق مسافران در پروازهای داخلی و کنوانسیونهای ورشو و توکیو در پروازهای خارجی نسبت به پرداخت خسارت مسافران اقدام کنند.
در غیر این صورت با صدور دستور قضائی خدمات فرودگاهی از شرکتهای متخلف تا زمان کسب رضایت مسافران سلب میشود.