مدیرعامل پست بانک:
مشکلات سامانه یکپارچه این بانک بزودی رفع میشود
مدیر عامل پست بانک ایران: بروز مشکلات جزئی در زمان یکپارچهسازی و ارتقای سامانههای بانکی در شبکه بانکی امری طبیعی است و تا چند روز آینده مشکلات سامانه جدید این بانک رفع میشود.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، خسرو فرحی با تقدیر و تشکر از تحمل و بردباری مشتریان این بانک به جهت بروز برخی مشکلات در سامانه جدید و سعه صدر آنان افزود: مهاجرت از سامانهای به سامانه دیگر در شبکه بانکی کشور امری طبیعی است و همواره با مشکلات موقتی روبرو میشود.
وی افزود: این بانک به جهت یکپارچهسازی چندین سامانه و گستردگی شعب و باجههای خود در بیش از 12 هزار نقطه کشور به عنوان بزرگترین شبکه بانکی کشور عملاً با این مشکل مواجه شده و به زودی تمام نواقص آن رفع میشود.
فرحی تصریح کرد: به طور قطع با اتمام عملیات کامل مهاجرت سامانه جدید طی روزهای آینده، شاهد خدمات متنوع همراه با سرعت، امنیت و دقت بیشتری خواهیم بود و مشتریان ارجمند به ویژه مشتریان روستائی و دریافتکنندگان یارانه نقدی بهخوبی کیفیت بهرهبرداری از این خدمات را درک می کنند.
مدیرعامل پست بانک ایران گفت: با پیادهسازی کامل این سامانه، خدمات متنوعتر و مطلوبتری در تمام درگاههای بانک اعم از اینترنت بانک ، تلفنبانک، موبایل بانک، دستگاههای خودپرداز و همچنین سایرخدمات بانکی به مشتریان ارائه خواهد شد.
وی تأکید کرد: بسیاری از خدمات روی سامانه جدید این بانک استقرار یافته است و بهزودی دراختیار مشتریان قرار میگیرد و انتظار داریم مشتریان ارجمند با صبر و شکیبائی خود از این خدمات به نحو مطلوبی بهرهمند شوند.
از هفدهم فروردین امسال اطلاعات بانکی پستبانک ایران به سامانه جدید منتقل شده است و به همین علت در انجام عملیات اختلالهای جزئی ایجاد میشود.