مدیرعامل پست:
90 درصد مردم از خدمات شرکت پست رضایت دارند
مدیر عامل شرکت ملی پست با اشاره به تصویب اساسنامه این شرکت گفت: بر اساس ارزیابی ها، 90 درصد مردم از خدمات شرکت پست، رضایت دارند.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین مهری مهمترین دستاورد شرکت ملی پست در سال 95 را ، تصویب اسناسنامه این شرکت اعلام کرد و افزود: با تصویب اساسنامه شرکت ملی پست ایران ، یک دهه بلاتکلیفی این شرکت پایان یافت .
وی درباره ساختار شرکت ملی پست و اینکه طبق اساسنامه جدید قرار است چه تغییراتی در این ساختار ایجاد شود، گفت : برای تغییر یک ساختار سنتی به مدرن باید ساختار سازمانی چابک، کوچک و کارآمد شود و فرآیندهای پیچیده و زمان بر به فرآیند های پویا و کم هزینه تبدیل شود.
مهری به تصویب طرح های اقتصاد مقاومتی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت: یکی از پروژه های شرکت ملی پست، هویت مکان است که این پروژه می تواند بسیاری از مسائل و مشکلات را در موضوع اطلاعات جامع کشور، حل کند که اقدامات خوبی در سال 95 در این زمینه، صورت گرفت.
معاون وزیر ارتباطات، جلوگیری از ورود نیروی انسانی را به عنوان نخستین کار برای تغییر ساختار در شرکت پست اعلام کرد و با بیان اینکه 341 ردیف سازمانی و مدیریتی را در ساختار پست حذف کردیم، افزود: از 250 اداره پست، معاون ادارات حذف شد و از 30 اداره کل 10 اداره به صورت یک معاونتی درآمد و چندین اداره کل با هم ادغام شد و با این تغییرات، نزدیک به 30 درصد ردیف های مدیریتی در پست حذف می شود.
مهری با اشاره به ساماندهی بخش توزیع شرکت ملی پست خاطر نشان کرد: همه همکاران پست به لباس فرم، موتور و دیگر امکانات مورد نیاز تجهیز شدند و با این کار چهره توزیع پست تغییر کرد و در حقیقت پست به نمایندگی از دولت در شکل و شمایل جدید به در خانه ها مراجعه می کند.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه اندازی سرویس های جدید پستی را از دیگر دستاوردهای شرکت ملی پست ایران عنوان کرد و افزود: سال 95 برای سومین سال پیاپی شرکت ملی پست زیانی نداشت و از سود آوری این شرکت در این سال خبر داد.
وی همچنین درباره میزان رضایت مردم از خدمات شرکت ملی پست گفت: ارزیابی ها توسط شرکت پست و یک مجموعه علمی و پژوهشی انجام شده است که نشان می دهد 90 درصد مردم از خدمات شرکت پست رضایت دارند که به نظر ما، 10 درصد نارضایتی نیز بالاست که امیدواریم در سال 96 وضعیت شرکت بهبود یابد.
مهری درباره برنامه های بین المللی شرکت ملی پست تصریح کرد: درموضوع بین الملل در سال 95، توانستیم بعد از 12سال، عضو شورا راهبری اتحادیه جهانی پست شویم، در صورتی که در دوره های قبل رای لازم را برای عضویت نداشتیم اما این دوره با کسب آرای لازم ،عضویت شورای راهبری اتحادیه جهانی پست را به دست آوردیم.
بهتر بود مي گفت 90 درصد مراجعين يا متقاضيان از خدمات پست راضيند.