افزایش 20 درصدی تماس ها با سامانه اطلاع رسانی 09629
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی: وضع تماس ها با سامانه اطلاع رسانی 09629 در سه سال اخیر روند رو به رشد داشته و امسال بیش از 20 درصد افزایش پیدا کرده است.
مرتضی رحمانی موحد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما در حاشیه بازدید از سامانه اطلاع رسانی 09629 افزود: این سامانه وظیفه اطلاع رسانی در حوزه گردشگری، راه ها، اقامتگاه ها، وضع آب و هوا و رسیدگی به شکایات را بر عهده دارد.
وی با تأکید بر اینکه تا دیروز بیش از 21 هزار تماس با سامانه انجام شده است گفت: استان های تهران، البرز، مازندران و خراسان بیشترین تماس ها را با سامانه اطلاع رسانی 09629 داشته اند.
رحمانی موحد با اشاره به اینکه بیش از 99 درصد از تماس ها برای دریافت اطلاعات و کمتر از نیم درصد مربوط به شکایت بوده است افزود: موضوع شکایت ها بیشتر دفاتر خدمات مسافرتی، اقامتگاه ها و واحدهای بین راهی است.
وی ادامه داد: شکایات سریع در فرم ها ثبت و به اداره کل استان مربوطه منعکس می شود و از زمان ثبت شکایت تا رسیدگی به آن نباید بیش از 48 ساعت بگذرد و متقاضی باید از نتیجه شکایت خود مطلع شود.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با ابراز امیدواری که این مجموعه امکانات باعث رضایتمندی، توجه و آرامش خاطر مسافران شود گفت: مردم می توانند با ارتباط به موقع با این سامانه از خدمات بسیار خوبی بهره مند شوند.
رحمانی موحد افزود: وضع تماس ها با سامانه اطلاع رسانی 09629 در سه سال اخیر روند رو به رشد داشته و امسال بیش از 20 درصد افزایش یافته است.