افزایش کیفیت ، دسترسی و رعایت حقوق مصرف کننده در خدمات مسافری اینترنتی
مدیر عامل شرکت دانش بنیان خدمات مسافری اعلام کرد: پنجاه هزار راننده در فضای کسب وکار اینترنتی با ما همکاری می کنند.
شهرام شاهکار در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار
خبرگزاری صدا وسیما، گفت: 280 نفر هم به صورت تمام وقت با ما همکاری دارند که از فارغ التحصیلان نخبه و برتر کشور هستند.
وی افزود: این پنجاه هزار نفر راننده در شهر تهران فعال هستند و در شهر کرج هم به
راه اندازی شده است و برای همه کلانشهرها و شهرهای بزرگ می توان برنامه ریزی کرد.
شاهکار گفت : سه مزیت اساسی کار ما شامل صرفه اقتصادی ، خدمات با کیفیت و دسترسی آسان شهروندان است و با توجه به اینکه از لحاظ مسیر و زمان دسترسی، هدررفت و پرتی نداریم ، هزینه تمام شده کاهش می یابد واز طرفی دیگر رانندگان در انتهای مقصد می توانند مسیر دیگری را آغاز کنند و تردد خالی نداشته باشند ، حتی با تردد کمتر هم درامدشان بیشتر شده است.
وی گفت : متقاضیان برای همکاری با ما باید از لحاظ شخصیت کاری و کیفیت خودرو، شرایط لازم را داشته باشند و با تکمیل مدارک مانند عدم سوء پیشینه، کیفیت خوب خودرو و رفتار مناسب و دیگر شرایط وارد مراحل گزینش ما می شوند و البته بعد از آغار همکاری هم ما از مسافران و خدمات گیرندگان نظرسنجی می کنیم و اگر رانندگان از 5 امتیاز به طور میانگین زیر چهار امتیاز آورند به طور خودکار حذف می شوند.
مدیرعامل شرکت دانش بنیان خدمات مسافری گفت : توسعه کسب وکار اینترنتی محدودیتی ندارد و ما از حضور دیگر گروه ها در این عرصه استقبال می کنیم چون حقوق مصرف کنندگان تامین می شود و قدرت انتخاب آنها بیشتر خواهد شد.
وی افزود : در شرایط رقابتی همه مجبورند به حقوق مصرف کنندگان و شعور شهروندان و حق انتخاب آنها احترام بگذارند .
شاهکار گفت: با توجه به اینکه فضای کسب و کار اینترنتی محدودیت جغرافیایی ندارد، قرار است به زودی در اجرای قانون نظام صنفی، اتحادیه کشوری در حوزه خدمات ما تشکیل شود .
وی افزود: مزیت دیگر خدمات ما این است که دارندگان ماشین شخصی از گزینه جدیدی هم بهره مند شده اند و البته این نوع خدمات رسانی در 70 کشور انجام می شود و امیدواریم در کشور ما همه ابعاد این ظرفیت برای اشتغالزایی بهره برداری شود.
شاهکار اظهار داشت : احتمال تخلف رانندگان در این نوع خدمت رسانی خیلی اندک است و ما به طور دایم از شهروندان و مسافران نظر سنجی می کنیم و مردم می توانند علاوه بر امتیازدهی به رانندگان با مرکز پشتیبانی 24 ساعته ما نیز تماس بگیرند و نظرات و انتقادات خود را ارائه دهند.
مدیر عامل شرکت دانش بنیان خدمات مسافری اعلام کرد : متقاضیان سفر با خودروهای شرکت های دانش بنیان خدمات مسافری با نصب نرم افزار این شرکت بر روی گوشیهای همراه خود، می توانند در هر نقطه از شهر درخواست خودروی خود را ارسال و نزدیکترین خودرو به خود را در گوشی مشاهده کنند.
با تأیید درخواست خودرو از سوی مشتری، شماره همراه مشتری و راننده و میزان کرایه برای یکدیگر ارسال می شود و با برقراری تماس، در کمترین زمان ممکن خودرو نزد مشتری خواهد بود.