پخش آزمایشی شبکه ایران کالا با حضور معاون رسانه ملی
معاون منابع مالی و سرمایه انسانی رسانه ملی: مأموریت اصلی شبکه ایران کالا، حمایت از کارآفرینان و بنگاههای تولیدی کوچک و متوسط است و در این مرحله روزانه چهار ساعت برنامه پخش خواهد کرد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما؛ احمد شهریاری در مراسم آغاز پخش آزمایشی شبکه ایران کالا، ضمن قدردانی از تمامی افرادی که در تأسیس و شکل گیری این شبکه نقش ایفا کرده اند افزود: ایران کالا، هدیهای از طرف سازمان صدا و سیما به کارآفرینان و صنایع تولیدی کشور است.
معاون منابع مالی و سرمایه انسانی صدا و سیما مهمترین برنامه عملی و اقدام رسانه ملی را در سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" تأسیس شبکه ایران کالا عنوان کرد و گفت: شاخصه مهم رسانه ملی برای همراهی با صنعت، اقتصاد کشور، تأسیس شبکه ایران کالاست که در نوع خود اقدامی بی نظیر است.
وی تصریح کرد: کسانی که در بنگاه های اقتصادی کوچک فعال هستند اغلب توان تبلیغ ندارند و رسانه ملی می کوشد با شبکه ایران کالا به کمک بنگاه های کوچک و متوسط بشتابد و عرضه را برای فعالیت اقتصادی آنان فراهم کند.
اردشیر زابلی زاده مدیر شبکه ایران کالا هم در این مراسم ضمن قدردانی از همراهی و همکاری عوامل فنی و مالی سازمان در تأسیس و شکل گیری این شبکه افزود: ایران کالا تلاش خواهد کرد در رونق بخشی به فضای کسب و کار و خود اتکایی گام بردارد.
وی گفت: در این مرحله اگرچه شبکه ایران کالا روزانه چهار ساعت برنامه پخش می کند اما در آینده این زمان افزایش خواهد یافت و به مرور برنامه های تولیدی و زنده جایگزین برنامه های تأمینی خواهد شد.
پخش آزمایشی شبکه ایران کالا با حضور معاون رسانه ملی پخش آزمایشی شبکه ایران کالا با حضور معاون رسانه ملی پخش آزمایشی شبکه ایران کالا با حضور معاون رسانه ملی