مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران راه اندازی شد
مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران با ساختارمشتری مدار و خدمت محور و در راستای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان، فعالیت خود را آغاز کرد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این مرکز جهت مکانیزه کردن کانالهای ارتباطی مشتریان بانک و به عنوان یک نقطه دسترسی به اطلاعات انواع خدمات بر حسب درخواست مشتری راه اندازی شده است.
مرکز ارتباط مشتریان با استفاده از تکنولوژی روز و فن آوری های رایانه ای، تلفن و نمابر بصورت گویا در خدمت مشتریان می باشد و مراجعین در تماس با این مرکز می توانند پاسخ سوالات خود را در زمینه های خدمات بانکی دریافت کنند.
ارتقای سطح خدمت رسانی مطابق با خواسته های مشتری، حمایت و پشتیبانی از مشتریان در راستای رفع مشکلات احتمالی، تسهیل و تسریع در فرایند اطلاع رسانی به مشتریان، سهولت دسترسی به اطلاعات و خدمات فارغ از محدودیتهای زمانی و مکانی، ایجاد ارتباط دوسویه به روش آسان و سریع و ارائه مشاوره بانکی از جمله اهداف راه اندازی مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران است.
اطلاع رسانی درخصوص انواع حساب ها، خدمات و تسهیلات در شبکه بانک قرض الحسنه مهر ایران بر اساس آخرین دستور العمل ها و قوانین صادره؛ پیگیری مشکلات بانکی، ارباب رجوع و مشتریان تا حصول اطمینان از رفع مشکل؛ ارائه اطلاعات کلیه شعب و واحدهای ستادی بانک در سراسر کشور؛ دریافت و پیگیری نظرات، انتقادها و شکایتهای مردمی و ارائه پاسخ لازم در سریعترین زمان ممکن از جمله خدمات قابل ارائه در مرکز ارتباط با مشتریان بانک می باشد.
با توجه به آغاز اجرای "طرح پیوند مهر ایران"، مشتریان و مراجعین بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور میتوانند با استفاده از شماره تلفن 4322 – 021 و فشردن کلید 8 از جزئیات کامل این طرح اطلاع یابند.