مدیرعامل سایپا :
اقتصاد مقاومتی ؛ راهبردی بلندمدت است
مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا با تاکید بر اجرای سیاست های مقاومتی در گروه سایپا گفت: اقتصاد مقاومتی یک تاکتیک نیست، بلکه راهبردی بلندمدت است.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما ؛ مهدی جمالی با تاکید بر اجرای برنامه های اصلاح ساختار سرمایه در سایپا به مثابه یکی از راهکارهای خروج از بحران در شرکت های گروه، افزود: در اجرای منویات مقام معظم رهبری، با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی قصد داریم علاوه بر افزایش کیفیت ، برنامه تولید یک میلیون دستگاه خودرو را در سال 1400 اجرایی کنیم.
مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا ضمن اشاره به مشکلات مالی سایپا در سال های گذشته که اوج آن همزمان با ورودش به این شرکت بود ، گفت : علاوه بر آنکه اجرای اقتصاد مقاومتی را یک تکلیف شرعی و قانونی می دانیم، اعتقاد داریم که اقتصاد مقاومتی یک تاکتیک نیست بلکه یک استراتژی بلند مدت است و قابلیت رویارویی با مشکلات را ایجاد می کند و در سایپا نیز بر اساس همین تفکر موضوعات پی گیری می شود.
جمالی ضمن تاکید بر هوشمند بودن استراتژی اقتصاد مقاومتی گفت : بر همین اساس از پتانسیل های شرکت های گروه که مهمترین آن دانش بالای طراحی و تولید محصول جدید در گروه سایپا است، استفاده و با وجود همه تنگناهای مالی، سرمایه گذاری توسعه محصول داخلی را به عنوان یک اصل دنبال کردیم.
وی در پایان گفت: اصلاح ساختار مالی، اقتصادی و مدیریتی در گروه طی سال 96 نیز ادامه خواهد یافت.
بنابرگزارش سایپا نیوز مراسم رونمائی از خودرو ساینا اتوماتیک سایپا در محل غرفه گروه خودورسازی سایپا در نمایشگاه خودرو بغداد برگزار شد.
خودرو ساینا اتوماتیک محصول جدید گروه خودروسازی سایپا در عراق است که با توجه به برنامه ریزی های صادراتی گروه خودروسازی سایپا و با همکاری بخش خصوصی و همچنین وزارت صنعت عراق بزودی وارد بازار این کشور خواهد شد.
بر این اساس قرار است که تولید خودرو ساینا در کشور عراق همراه با انتقال دانش فنی و تکنولوژی ساخت و تولید خودرو و قطعات این محصول باشد و در این راه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته محصولات دیگر گروه خودروسازی سایپا نیز در دستور مذاکرات و هماهنگی های بعدی برای ورود به این کشور خواهند بود.
گروه خودروسازی سایپا با تکیه بر سابقه بسیار مطلوب خود در ارائه خودرو های اقتصادی به بازار عراق و همچنین ایجاد بستر مناسب در جهت ارائه خدمات پس از فروش محصولات خود توانسته است از استقبال قابل توجه خریداران خودرو این کشور شود و حضور این گروه خودروسازی در نمایشگاه بغداد با استقبال رسانه ها و مردم بغداد همراه شد.
یکی از ویژگی های غرفه گروه سایپا در این نمایشگاه ارائه تنوع محصول در ده مدل است که پاسخگوی تمامی سلیقه ها و بودجه ها برای خریداران و خانواده های عراقی می باشد.
گروه خودروسازی سایپا با حضور در نمایشگاه خودرو عراق با همراهی شرکت های سایپا، پارس خودرو، سایپا کاشان، بن رو، مگاموتور ،سایپا یدک، پلاسکوکار،سنان شیمی،سایپا آذین ، رادیاتور ایران و با به نمایش گذاشتن محصولات ساینا اتوماتیک، وانت ریچ، وانت151 ( کافه تریا) ، وانت151 کانوپی، چانگان cs35، ساینا 131 فول آپشن،تیبا2، تیبا LPG، تیبا فول آپشن، آریو ، قطعات خودرو و توانمندی در ارائه خدمات پس از فروش محصولات، با استقبال قابل توجه بازدیدکنندگان عراقی همراه شد.