استاندار هرمزگان امروز با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) در بندرعباس پاسخگوی درخواستهای مردمی بود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ استاندار هرمزگان گفت : امسال هزار و 315 درخواست مردمی در سامانه سامد هرمزگان به ثبت رسیده است.
جاسم جادری افزود: از این شمار 565 مورد از تماسها پیگیری شده و به نتیجه رسیده است. وی گفت : امروز نیز در یک نشست دو ساعته 14 تماس با این سامانه برقرار شد و مردم از شهرستانهای مختلف مشکلات و درخواستهای خود را مطرح کردند. امروز بیشتر درخواستهای مردم در بخش مسکن مهر و زیرساختهای این واحدهای مسکونی، راه روستایی، برق رسانی به روستاها، آب روستایی، طرحهای هادی روستایی و پرداخت تسهیلات کارآفرینی بود. استاندار هرمزگان گفت: امروز چهارمین نشست همراه با برخی از مسئولان دستگاههای اجرایی در مرکز سامد در سال 95 است. جادری افزود: سامانه سامد پل ارتباطی مردم با مسئولان است که نیازها ، درخواستها و مشکلات مردم را رسیدگی و پیگیری می کند. وی گفت: در دهه فجر امسال نیز این نشستها همراه با مسئولان دستگاههای اجرایی برای رسیدگی به درخواستهای مردمی برگزار می شود. استاندار هرمزگان گفت: درخواستهای مردمی پس از تماس با شماره تلفن 111 به دستگاههای اجرایی مربوطه ارجاع داده می شود. جادری افزود: 10 روز هم مدت زمان رسیدگی و پاسخ به درخواستهای مردمی است. روزانه بین 80 تا 120 تماس مردمی در سامانه سامد ثبت می شود.